آجر نما روستیک

4.6/5 - (84 امتیاز)

آجر روستیک آتریسا
  • نام و کد: آجر روستیک R10-R20-R30-R40
  • سایز محصول : ۳*۲۰*۵٫۵
  • جنس محصول : خاک رس 
  • تعداد در مترمربع(با بند یکسانت): ۷۵ عدد
  • تنوع رنگ (چهار رنگ)
  • مقاوم در برابر رطوبت ، سرما و گرما
  • استحکام و دوام زیاد
  • قابل استفاده در نمای داخلی و بیرونی
  • قابلیت نصب تلویزیون، تابلو و.. بر روی آن
  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف
  • بصورت دستی تولید می شود
  • بسته بندی مناسب جهت حمل و نقل

 

قیمت آجر روستیک R1.R2.R3.R4

هر مترمربع : ۳۱۵٫۰۰۰ تومان

(R1.R2.R3)

مشکی : ۳۵۵٫۰۰۰ تومان

(R4)

سوال : هزینه تمام شده آجر  و مواد لازم برای نصب آجر چقدر است ؟ برای نصب آجر به چه چیزهایی نیاز داریم؟  به صورت یک پیشفاکتور به من اعلام می کنید؟

برای نصب آجر شما نیاز به چسب , پودر بندکشی و اسپیسر دارید .

  • به ازای هر دو و نیم متر مربع یک دبه چسب ۱۲٫۵ کیلویی
  • به ازای هر ۴ متر مربع یک کیسه ۲۰ کیلویی پودر بندکشی
  • و به ازای هر متر مربع یک بسته ۱۰۰ تایی اسپیسر یا صلیب نیاز دارید.

برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.

قیمت نهایی و هزینه کلی آجر شامل قیمت خود آجر و متریالهای لازم برای نصب آجر (چسب , پودر بندکشی و اسپیسر ) بعلاوه هزینه نصب می باشد.

  • برای مشاهده پیشفاکتور و برآورد هزینه تمام شده آجر و مواد لازم برای نصب ، بر روی لینک زیر یا تصویر ماشین حساب کلیک کنید .

.

نکاتی درباره ویژگی های آجر روستیک آتریسا که باید بدانیم  :

 

آجر روستیک دارای چهار رنگ می باشند . آجر روستیک با توجه به رنگ آن در بسته بندی های جداگانه عرضه می گردد.در هر بسته رنگ آجرها یکسان می باشد .شما می توانید هر رنگ یا کد را بصوت تکی و مجزا  و یا  برای دستیابی به تنوع بیشتر هر کد و رنگ را به دلخواه بصورت ترکیبی با کد و رنگهای دیگر آجرهای روستیک بکار ببرید.

آجر روستیک دارای بازی رنگ می باشد که این خود به زیبایی کار اضافه میکند.

آجر روستیک بصورت دستی و سنتی تهیه میشود و از نظر وزنی نسبت به آجرهای دکوراتیو سنگینتر است.

– همچنین پودرهای بند کشی که هنگام اجرا بین آجرهای روستیک بکار می رود دارای تنوع در رنگ می باشد که این مورد نیز شما را در دستیابی به نمای دلخواه اتاقها  و منازلتان یاری می کند.

– درساخت این محصول از خاک رس استفاده میشود

– شما می توانید از آجرهای روستیک در نمای داخلی و بیرون ساختمان های خود ودر شرایط آ ب وهوایی مختلف استفاده نمایید.

– آجرهای روستیک از ویژگی مقاوم بودن و کارپذیری فیزیکی برخوردارند. در نتیجه عملیات برش، سوراخ کاری بر روی این محصولات به راحتی انجام میشود.

– آجرهای روستیک به آسانی با فرز بریده میشوند که این ویژگی باعث کاهش ضایعات محصول  به میزان چشمگیری می شود.

آجر آتریسا تولید کننده تخصصی آجر دکوراتیو و آنتیک

نــظــرات مشـــتریــان 

اکثر کسانی که از محصولات آجر آتریسا استفاده کرده اند , آن را دوست دارند و احساس رضایت دارند هم از محصولات و هم از پروسه خرید. اما شما فقط حرف ما را قبول نکنید . ببینید مشتریان ما چه نظری درباره انتخاب خودشان دارند  و چه احساسی از نتیجه کار دارند.

اینجا کلیک کنید و نظرات برخی از مشتریان را ملاحظه بفرمایید.

ســـوالات مــــتداول

سوالی هست که می خواهید بپرسید ؟ چیزی هست که لازمه بدونید تا بهتر تصمیم بگیرید ؟

برخی سوالاتی که شما عزیزان از ما پرسیدید رو در ادامه ملاحظه می کنید . اگر سوالی داشتید که در این مجموعه سوالات، مطرح نشده، یا نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتر دارید با ما تماس بگیرید

در این قسمت برخی از سوالاتی که شما از ما پرسیدید  رو ملاحظه می فرمایید.

با اطمینان خاطر از ما خرید کنید
ما دارای دومجوز :
۱_نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
۲-نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال (رسانه) هستیم.

که اینجا و همچنین پایین تمام صفحات سایت ما  می توانید مشاهده کنید

نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) چیست ؟

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

کاربران با کلیک روی آن به جزئیات مجوز صادر شده پی می‌برند. این جزئیات شامل آدرس سایت، آدرس شرکت(محل کسب و کار)، شماره تماس، آدرس ایمیل، تاریخ انقضای نماد اعتماد و… می‌باشد.

مشتری با دیدن این نماد می تواند به فروشگاه اینترنتی اعتماد کند و مطمئن شود که صلاحیت صاحب فروشگاه به تأیید مسئولین رسیده و از بابت رعایت کردن کلیه قوانین مربوط به فروش اینترنتی توسط صاحب کسب و کار اطمینان می یابد.

logo-samandehi

بهترین چیز برای ما بعد از تمام تلاشهایی که در ایجاد محصول کردیم شنیدن صدای شماست که به ما اعتماد کرده با ما تماس می گیرید :

  •  تلفن: ۷۷۸۸۲۸۸۴ _ ۰۲۱ 

                  ۷۷۸۷۵۳۲۶

تلفکس:  ۷۷۸۸۲۸۸۴ _ ۰۲۱

موبایل و (واتساپ,بله,ایتا):

 ۰۹۱۲۶۲۲۶۷۹۲    

۰۹۱۲۵۵۷۴۶۷۵                             

 ایمیل :  atrisabrick@gmail.com

آجر روستیک آتریسا

هیچ چیزی در دکوراسیون داخلی خانه مانند دیوار آجری دلپذیر و گرم کننده نیست، گرمی و نمای آجر روستیک یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش و تزیین دیوار اتاق پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب یا حتی اتاق غذاخوری است.

دیوار اتاق پذیرایی

عناصر مختلفی در طراحی داخلی هستند که می توانند تغییری اساسی در فضای داخلی ایجاد کنند. یکی از این عناصر استفاده از آجر روستیک در فضای داخلی خانه است .

آن دسته از خانواده هایی که دوست دارند گرما در دکوراسیون و تزیینات داخلی موج بزند آجر را نباید فراموش کنند. بهترین راه حل برای دوری از این یکنواختی خسته کننده، استفاده از نمای آجری در دکوراسیون داخلی است.

برای داشتن دیوار آجری در منزل خود حتما نیاز نیست تمام دیوارهای خانه خود را به بافت آجری تغییر حالت بدهید، بلکه به راحتی می توانید فقط یکی از دیوارهای خانه را انتخاب کرده و شروع به تزیین آن با نمای آجری کنید.

 یکی از نکات مثبت در مورد آجر های روستیک این است که می توان از آن ها در فضاهای سنتی، مدرن، کلاسیک، معاصر، و تلفیقی به یک میزان استفاده کرد. 

آجر روستیک آتریسا
آجر روستیک آتریسا

نورپردازی روی آجر های نما مانند آجر روستیک بافت موجود در آجر نما را بیشتر نمایان می کند و زیبایی آن را دوچندان می نماید. برای نورپردازی می توانید از انواع وسیله های روشنایی مانند لوسترها استفاده نمایید. این نورپردازی می تواند نقطه ای و یا از هر زاویه ای صورت گیرد.

دکوراسیون داخلی فضای سنتی با آجر روستیک آتریسا
دیزاین داخلی فضای سنتی با آجر روستیک آتریسا
دکوراسیون داخلی فضای سنتی با آجر روستیک آتریسا - 4
طراحی فضای داخلی سنتی با آجر روستیک آتریسا - 4
دکوراسیون داخلی فضای سنتی با آجر روستیک آتریسا - 3
طراحی فضای داخلی سنتی با آجر روستیک آتریسا - 3
آجر روستیک
دکوراسیون داخلی فضای سنتی با آجر روستیک آتریسا - 2
طراحی فضای داخلی سنتی با آجر روستیک آتریسا - 2
دکوراسیون داخلی فضای سنتی با آجر روستیک آتریسا - 5
طراحی فضای داخلی سنتی با آجر روستیک آتریسا - 5

آجر نما آتریسا تولید کننده تخصصی آجر دکوراتیو و آنتیک

دکوراسیون داخلی مغازه و فضاهای تجاری ،به دلیل تاثیر مستقیم روی فروش هر صنفی میتواند پر اهمیت باشد ; امروزه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه از نیاز های اصلی و اساسی یک فضای فروشگاهی محسوب میشود.

نمایش محصولات و اجناس شما در یک غالب زیبا و مکان مناسب به نحو چشمگیری می تواند در جذب مشتری و عرضه محصول شما تاثیر گذار باشد. دکوراسیون تجاری  با جذب مشتری و میزان فروش ارتباط مستقیمی دارد و تاثیر زیادی در شهرت و موفقیت های برند و کار و تجارت مورد نظر دارد.

زیبایی یک دکور تجاری علاوه بر زیبا کردن دکوراسیون مغازه برای کارکنان آن محیط نیز دارای یک وجه اجتماعی خوب و یک پرستیژ کاری بالا محسوب میشود.

آجر روستیک
آجر روستیک

همواره طرح های نو و جدید برای مردم جذاب بوده و به سرعت طرفدار پیدا می کند. ساختار شکنی و تغییر دکوراسیون مغازه به شکلی متفاوت تر از دکورهای عمومی از نظر مردم جالب تر بوده وبه سرعت بخشیدن در پروسه ی شناخته تر شدن برند شما کمک زیادی می کند. و این وجه تمایز باعث می شود مردم به یکدیگر اطلاع دهند و یکدیگر را در جریان مشاهدات جالب روزمره قرار دهند.

آجر روستیک

دقت در نورپردازی نیز باعث می شود که مغازه و اجناس جذاب تر دیده شوند.استفاده از لامپ های دارای نورهای لایت و ال ای دی اگر توسط یک متخصص انجام گیرد می توان انتظار یک محیط چشم نواز را داشت. به وسیله نورپردازی هایی که قابلیت کنترل دارند می توان جلوه های مختلفی در لحظات متفاوت به دکوراسیون مغازه بخشید.

آجر روستیک
آجر روستیک
آجر روستیک
آجر روستیک
آجر روستیک
آجر روستیک
آجر روستیک

آجر نما آتریسا تولید کننده تخصصی آجر دکوراتیو و آنتیک

هیچ چیز در دکوراسیون داخلی مانند یک دیوار آجری نمی‌تواند محیط طبیعی را به داخل منزل بیاورد و فضاها را گرم و دلپذیر کند.

معمولا کل دیوارهای خانه با آجر روستیک پُر نمی شود و طراح دکوراسیون داخلی بیشتر روی دیواری توجه می کند که نقطه کانونی دکوراسیون خانه است و در چشم است. مثلا در پذیرایی خانه، دیوارهای کناری شومینه یا دیوار پشت تلویزیون گزینه های خوبی برای استفاده از آجر روستیک  هستند و یا در اتاق خواب معمولا دیوار پشتی سرویس خواب، هدف پوشش آجری قرار می گیرد.

آجر روستیک
آجر روستیک

در خانه‌های ایرانی دیوارها اکثرا با گچ سفید پوشانده می‌شوند که به مرور، یکنواخت و کسل کننده بنظر می‌رسند تا جاییکه حتی پوشاندن آن با کاغذ دیواری و انواع استیکرها این ضعف را پوشش نمی‌‌دهد. بهترین راه حل برای رفع این مشکل استفاده از دیوار آجری مانند آجر روستیک است.حتما نیاز نیست تمام دیوارها را به بافت آجری تغییر حالت داد بلکه به راحتی می‌توان فقط یکی از دیوارها را انتخاب و با آجر روستیک تزیین نمود.

آجر روستیک
آجر روستیک
آجر روستیک آتریسا
آجر روستیک آتریسا

دیوار آجری با آجر روستیک دراتاق نشیمن می‌تواند با هر نوع چیدمانی متناسب شود. بافت خشن دیوارهای آجری روستیک در تضاد آشکار با مبلمان نرم و دیگر مصالح داخل خانه باعث ایجاد ظاهری جذاب می‌شود. کاربرد آجر روستیک با طیف رنگی قرمز، می‌تواند گرمی را به داخل منزل بیاورد و انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها در مناطق سردسیر است.

آجر روستیک آتریسا
آجر روستیک آتریسا

از آجر روستیک در طرح های مختلفی از دکوراسیون داخلی استفاده می شود . این روش برای اضفه کردن یک فضای کلاسیک یا روستایی به خانه بسیار مفید است . در نتیجه ، شما معمولا این سبک را در روستا ها یا ده ها مشاهده می کنید . ولی استفاده از آجر روستایی در طی چندین سال به یک سبک شیک تبدیل شده است که بخش بزرگی از طراحی دکوراسیون داخلی را تشکیل می دهد . سبک هایی مثل طرح های شیک صنعتی در کنار سبک های شیک روستایی از آجر استفاده می کنند .

آجر روستیک آتریسا

آجر روستیک  فضا و دکوراسیون را کاملا کلاسیک و قدیمی به نمایش میگذارد و مدلهای رنگی فضا را تا حدی مدرن تر به نمایش می گذارند. اگر بخواهید دکوراسیون خانه ، روستایی و سنتی به چشم بیاید آن وقت باید گفت که کفپوش چوبی یا لمینت، مکمل مناسبی برای آجر روستیک شما هستند.

راهـــنمایـــی  و یــاد آوری :

 آجر آتریسا تولید کننده انواع آجرنما ست.

جنس ,بافت, سایز و رنگ هر یک از آجرنما ها متفاوت است و به صورت کلی به دو دسته آجر نما داخلی ساختمان و آجر نما بیرونی ساختمان تقسیم می شوند. در طراحی نمای ساختمان و طراحی داخلی با آجر نما شما می توانید بسته به سلیقه خود از هریک از آنها استفاده کنید و نمای دلخواه خودتان را طراحی کنید. روی لینک ها کلیک کنید و از این آجرنما ها دیدن کنید.

آجر نما  ( انواع آجر نما ) – همه محصولات بصورت کلی اعم از انواع آجر نما داخلی و آجر نما بیرون ساختمان  .

همه محصولات به تفکیک :

آجر دکوراتیو ( آجر نما دکوراتیو ) – انواع آجر دکوراتیو

آجر آنتیک ( آجر نما آنتیک)

آجر آنتیک نسوز ( آجر نما آنتیک نسوز )

آجر سنتی ( آجر نما سنتی )

آجر قزاقی ( آجر نما قزاقی )

آجر قزاقی کف (آجر نما قزاقی ۲۰ در ۲۰)

آجر طرح روستیک ( آجر نما طرح روستیک)

آجر نسوز ( انواع آجر نسوز) – همه انواع آجر نسوز را اینجا بصورت یکجا ملاحظه می کنید:

آجر نسوز سمیرم ( آجر انگلیسی )

آجر نسوز کف

آجر نسوز سفید

آجر نسوز طوسی

آجر نسوز مشکی

نوع محصول :آجر روستیک
کد محصول :R10-R20-R30-R40
سایز محصول :
طول : 20 سانتی متر
عرض : 5.5 سانتی متر
ضخامت : 3سانتی متر
درساخت این محصول از خاک رس استفاده می شود.
رنگ محصول :
تعداد در متر مربع (با یکسانت بند) :75 قطعه

[accordions id=’4245′]َ

- چگونه از آجر های نما (دکوراتیو , آنتیک و …) برای زیبا سازی نمای قسمتهای مختلف
خانه های مان استفاده کنیم؟

۱-  برای سالیان متمادی زیبایی  و شادابی نما را حفظ میکند.

۲ –  یکنواختی موجود در دکوراسیون خانه را برطرف ساخته , موجب ایجاد یک هامونی زیبا بین اجزای خانه می شود.

۳ –  امکان طرح ایده ها, احساسات و هنرنمایی طراحان و آرشیتکتها, با ابعاد, رنگ و شکلهای متنوع آجرها فراهم می شود.

۴ –  ابعاد, رنگ و شکلهای متنوع آجرهای نما امکان خلق نماهای زیبا و خلاقانه را برای مهندسین طراح و معمار ساختمان فراهم  می کند.

اینستاگرام آجر آتریسا
از اینستاگرام آجر آتریسا بازدید کنید

شما این آجرها رو هم ممکنه دوست داشته باشید

                                                    

.
product image
رتبه بندی
5 based on 2 votes
نام برند:
آجر آتریسا
نام محصول:
آجر روستیک آتریسا
قیمت هر متر مربع:
تومان 315000
وضعیت موجودی:
Available in Stock

2 دیدگاه در “آجر نما روستیک

  • 2020-05-15 در 8:16 ق.ظ
    Permalink

    اهمیت نورپردازی

    عامل اصلی زیبایی یک محیط انعکاس نور در المان های آن محیط میباشد. بدون نور هیچ عنصری معنا پیدا نمیکند. از این رو نورپردازی نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل ایفا میکند. نور پردازی در یک فضا باید به شیوه ای اصولی انجام شود. تنها وجود نور کافی نیست بلکه زوایای تابش نور و اجرای نورپردازی صحیح نیز مهم میباشد. نحوه پردازش نور در بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی فضا تاثیر میگذارد.
    پاسخ دادن
  • 2020-05-15 در 8:06 ق.ظ
    Permalink

    دکوراسیون داخلی پذیرایی از اهمیت فراوانی برخوردار است. به جرات می توان گفت پذیرایی مهمترین بخش در هر خانه محسوب می شود. تفکیک فضای پذیرایی به دو بخش عمومی و نیمه عمومی ایده خوبی است که در سبک معماری ما ایرانی ها بسیار مطلوب است.رسیدن به فضای مطلوب در طراحی دکوراسیون پذیرایی مستلزم رعایت نکاتی است. ترکیب رنگ ها ،چیدمان مبلمان ،نور پردازی مناسب ،طراحی کف ، طراحی بدنه و دیوارهای سالن، سقف و طراحی کناف ،هر کدام می تواند نقش به سزایی در طراحی داخلی و فضا داشته باشد.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *