بلاگ

4.9/5 - (8 امتیاز)

چطور آجر نما مدنظر خودمون رو انتخاب کنیم ?

یک رویکرد عملی برای انتخاب آجر نما

انتخاب آجر برای خونه جدید، یک  فراینده و شما گزینه های زیادی پیش رو دارید.از خودتون  این سؤال رو بپرسید ، “آیا من به جزئیات آگاهی و توجه دارم؟ آیا می دونید در خرید آجر باید به چه آیتمهایی توجه کنید؟”اگر پاسخ شما مثبت نیست ، می تونید از یه متخصص طراحی، مشاوره  بگیرید. اگر هم خودتون می خواهید انتخاب کنید و می خواهید یک سبک شخصی منحصر به فرد در خونه تون ایجاد کنید ، ما می تونیم کمک کنیم. ………(برای خواندن مطلب کلیک کنید)

آجر نما در دکوراسیون داخلی

استفاده از آجر نما در قسمتهای مختلف خانه

دیوار خونه هایی که نمای یکنواخت و یکدست دارند بعداز مدتی تکراری، خسته و کسل کننده به نظر می رسند. بهترین راه حل برای دوری از این یکنواختی خسته کننده، استفاده از نمای آجری در دکوراسیون داخلی هست. حتما نیاز نیست تمام دیوارهای خونه تون رو با  آجر تغییر حالت بدید، بلکه به راحتی می تونید فقط یکی از دیوارهای خونه رو انتخاب کنید و شروع به تزیین اون با نمای آجری کنید. یکی از نکات مثبت در مورد دیوارهای آجری اینه که می‌تونید از اونا تو فضاهای سنتی، مدرن، کلاسیک، معاصر، و تلفیقی استفاده کنید……. . (یرای خواندن مطلب کلیک کنید)

استفاده ازکفپوش آجری در طراحی حیاط و فضاهای باز

آجر به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارد در طراحی کفپوش حیاط ها و فضاهای باز مورد استفاده قرار میگیرد. آجر ها در انواع مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. از انواع آجر در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود زیرا زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند. در فضاهایی که گل و گیاه در آنها به وفور یافت میشود و نمای سرسبزی بر آن محیط حاکم است, استفاده از آجر برای کفپوش تمام سطح یا فقط بخشی از آن محوطه ترکیبی بسیار زیبا ایجاد میکند. 

تبدیل آشپزخانه به فضایی خیره کننده و  دلپذیر با استفاده از آجر نما

آجرنما از قبیل آجر دکوراتیو، آجر آنتیک، آجر هلندی  به عنوان یک عنصر تزئینی در هر اتاق قابل استفاده است وبا استفاده از آنها  بهترین نماها در آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن ظاهر خواهند شد. با توجه به خصوصیاتی که  آجر نما دارد اعم از عایق صوتی ، عایق حرارتی، زیبایی و ماندگاری آن  می توانیم بگوییم که این یک مصالح ساختمانی ضروری برای ساخت دیوارها ، اعم از خارجی و داخلی است. ( برای ادامه مطلب کلیک کنید)

شومینه آجری آجر آتریسا

طرح هایی زیبا برای استفاده از آجر دکوراتیو و آنتیک برای  شومینه آجری که باید ببینید

شومینه شما می تواند طوری  طراحی و تزئین شود تا به کانون اتاقی که در آن قرار دارد تبدیل شود. در حقیقت ، اگر برخی از ایده های این نوشته را پیاده سازی کنید ، شومینه می تواند به یک مکان اصلی در خانه تبدیل شود. صرف نظر از اینکه از این ایده ها  استفاده خواهید کرد یا نه ، از تمام خلاقیت خود استفاده کنید و آن را به طرز شگفت انگیزی تزئین کنید. (برای مشاهده نوشته کامل کلیک کنید )

آجر دکوراتیو سفید آتریسا

ایده هایی برای استفاده از آجر دکوراتیو سفید برای اتاق نشیمن شما

اگه از  طراحی داخلی اتاق نشمین  خونه تون خسته شدید و براتون یکنواخت و کسالت آور شده، بیایید از شر این احساس کسالت خلاص بشیم. چطور؟ما بسیار خوشحال می شیم که به شما نشون بدیم روشی وجود داره که طراحی داخلی قدیمی اتاق نشیمن منزل تون رو به نوع جدید ی تبدیل میکنه.  شما می تونید طراحی داخلی با آجر دکوراتیو سفید رو در اتاق نشیمن خودتون اعمال کنید . بیایید ایده های زیر رو ببینید. (برای مشاهده نوشته کامل ، کلیک کنید )

ستون آجری

از اعجاز آجرهای نما برای تزئین ستونها استفاده کنید

استفاده از آجر در دکوراسیون داخل خانه طرفداران خاص خودش را دارد. این متریال می‌تواند به فضای شما یک نمای کلاسیک ببخشد و زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد. بنابراین، می‌توانید از اعجاز این آجرهای زیبا نیز برای تزیین ستون‌هایتان استفاده کنید. (برای مشاهده نوشته کامل ، کلیک کنید )

دکوراسیوت داخلی با مبل تیره و آجر دکوراتیو سفید آتریسا

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی

بخش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی نورپردازی است. در واقع نورپردازی‌ کمک می‌کند تا دکوراسیون داخلی فضای شما دیده شود به کمک نورپردازی‌ می‌توان فضا را رمانتیک‌تر و درخشنده تر جلوه داد یا با  نورپردازی مناسب یک فضا با نورگیر بسیار کم و دلگیر را می‎توان به یک فضای فرح‎بخش و با هیجان تبدیل کرد. (برای مشاهده نوشته کامل ، کلیک کنید )

آجر دکوراتیو آتریسا کد 265

چگونه طراحی آشپزخانه می تواند روش زندگی شما را متحول کند

بسیاری از کارهایی که روزانه انجام می دهیم در آشپزخانه اتفاق می افتد ، از جمله تمیز کردن ، پخت و پز ، نوشیدن ، غذا خوردن و معاشرت. این دلیل دقیقی است که داشتن یک آشپزخانه کاربردی و زیبا بسیار مهم است. مهم نیست که چه نوع طراحی آشپزخانه را انتخاب کنید ، چیدمان و سازمان دو چیز اساسی است که باید در خاطر داشته باشید.(برای مشاهده نوشته کامل ، کلیک کنید )

آجر نسوز

منظور از نمای ساختمان چیست ؟ چرا نمای ساختمان اهمیت دارد؟

 آیا تا بحال به نمای ساختمانی که در آن ساکنید و یا نمای ساختمان محل کار خود توجه کرده اید؟ به نظر شما تا چه اندازه زیبا و با ابهت به نظر می رسند؟ آیا توجه شما را به خود جلب می کند؟ باید بدانید این که نمای یک ساختمان به سرعت توجه افراد را به خود جلب می کند اتفاقی نیست، به طور حتم یک طراحی خلاقانه و هوشمندانه در پس این طرح وجود دارد که موجب جلب توجه بینندگان می شود. در این بخش  می خواهیم نکاتی مهم و ضروری را در طراحی و اجرای نمای ساختمان به اشتراک بگذاریم.  اگر شما نیز قصد طراحی نمای ساختمان خود هستید توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید. (برای مشاهده نوشته کامل ، کلیک کنید )

۱  – ۲۳ – …                  بعدی

اگر سوالی دارید از ما بپرسید

پیش از خرید هر کدام از محصولات ما ، می توانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

  • تلفن : ۷۷۸۸۲۸۸۴  و ۷۷۸۷۵۳۲۶ – ۰۲۱
  • موبایل: ۰۹۱۲۶۲۲۶۷۹۲  – ۰۹۱۲۵۵۷۴۶۷۵
  • واتساپ و تلگرام : ۰۹۱۲۶۲۲۶۷۹۲    ۰۹۱۲۵۵۷۴۶۷۵
  • ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اینستاگرام آجر آتریسا