آجر دکوراتیو سفید

4.8/5 - (418 امتیاز)

آجر دکوراتیو سفید

آجر دکوراتیو سفید
آجر دکوراتیو سفید
  • نام و کد محصول : آجر دکوراتیو کد ۱۰
  • جنس آجر: لیکا ( خاک رس پخته شده )
  • سایز محصول : ۱٫۵*۲۰*۶٫۵
  • تعداد در مترمربع(با بند یکسانت): ۶۴ عدد

 

قیمت آجر دکوراتیو سفید آتریسا

هر متر مربع : ۳۳۵/۰۰۰ تومان

سوال : هزینه تمام شده آجر  و مواد لازم برای نصب آجر چقدر است ؟ برای نصب آجر به چه چیزهایی نیاز داریم؟ 

به صورت یک پیشفاکتور به من اعلام می کنید؟

 

برای نصب آجر شما نیاز به چسب , پودر بندکشی و اسپیسر دارید .

  • به ازای هر دو و نیم متر مربع یک دبه چسب ۱۲٫۵ کیلویی
  • به ازای هر ۴ متر مربع یک کیسه ۲۰ کیلویی پودر بندکشی
  • و به ازای هر متر مربع یک بسته ۱۰۰ تایی اسپیسر یا صلیب نیاز دارید.

برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.

قیمت نهایی و هزینه کلی آجر شامل قیمت خود آجر و متریالهای لازم برای نصب آجر (چسب , پودر بندکشی و اسپیسر ) بعلاوه هزینه نصب می باشد.

  • برای مشاهده پیشفاکتور و برآورد هزینه تمام شده آجر و مواد لازم برای نصب ، بر روی لینک زیر یا تصویر ماشین حساب کلیک کنید .

.

۱۴نکته مهم درباره ویژگی های آجر دکوراتیو آتریسا که باید بدانیم  :

۱- جنس آجرهای دکوراتیو آتریسا ، از لیکا (پوکه صنعتی یا خاک رس پخته شده در حرارت ۱۲۰۰  درجه) است.

 

 

۲- دارای طرحهای متنوع است و در هر مترمربع ۲۳ طرح محتلف بصورت رندم وجود دارد . این تنوع در بافت و طرح هنگام اجرا زیبایی خاصی به نما می دهد و یکنواخت نبودن آن روح و سرزندگی به نمای دیوار می دهد و باعث جلوه و زیبایی خاص می شود.

.

 

طراحی داخلی اتاق نشیمن با آجر دکوراتیو سفید آتریسا

۳- آجرهای دکوراتیو آتریسا در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاومند و آسیبی نمی بینند. و نم و رطوبت و سرما و گرما به آنها آسیبی نمی رساند و بهمین دلیل در هر آب و هوایی و هر نقطه از کشور قابل استفاده هستند.

فیلم : مقاومت آجر دکوراتیو در برابر سرما و گرما و رطوبت را مشاهده کنید

.

۴- آجرهای دکوراتیو آتریسا ، قابل شستشو هستند و به راحتی با یک تکه پارچه نمدار و کمی مایع شوینده تمیز می شوند.

دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو

.

۵- آجرهای دکوراتیو آتریسا سبک، زیبا و بادوامند: وزن کمی دارند و سبک هستند و از تنوع و زیبایی خاصی برخودارند و پایداری و دوام مناسبی دارند. هر متر مربع ۱۷٫۵ تا ۲۰ کیلوگرم وزن دارد.

آجر دکوراتیو سفید برای اتاق نشیمن

آجر سفید دکوراتو آتریسا

.

۶- آجرهای دکوراتیو آتریسا ضمن اینکه زیبا و سبک هستند  ، مقاومت خوبی هم  دارند . در نتیجه عملیات برش و  سوراخ کاری بر روی این آجرها به راحتی انجام میشود.

در نتیجه شما به راحتی می توانید بر روی این آجرها، تلویزیون، تابلو، ساعت، شلف و … نصب کنید.

طراحی داخلی با آجر سفید برای دیوار پشت تلویزیون

 

۷- این آجرها به دلیل اینکه از لیکا ساخته می شوند عایق صوتی و حرارتی ودر باربر اشتعال مقاومند . و در حفظ دمای داخلی خانه موثرند.  و در زمستان و تابستان در حفظ دمای داخلی خانه کمک می کنند و ار هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.

 

دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو

۸– آجر دکوراتیو سفید که به آن آجر تزئینی سفید هم می گویند دارای تنوع شکل و طرح می باشند .در هر بسته رنگ آجرها یکسان ولی قالب آجرها دارای بیش از ۲۳ طرح مختلف می باشد که این ویژگی جلوه خاص و زیبایی هنگام اجرا به نمای اتاقها  ومنازلتان می دهد. علاوه بر این  برای دستیابی به تنوع بیشتر شما می توانید هر کد و رنگ را به دلخواه بصورت ترکیبی با کد و رنگهای دیگر آجرهای دکوراتیو بکار ببرید.

استفاده از آجر دکوراتیو سفید در فضای داخلی 01

 

۹– همچنین پودرهای بند کشی که هنگام اجرا بین آجر دکوراتیو سفید کار می رود دارای تنوع در رنگ می باشد که این مورد نیز شما را در دستیابی به نمای دلخواه اتاقها  و منازلتان یاری می کند.

 

۱۰– درساخت این محصول از بتن سبکدانه لیکا  استفاده میشود.

*  روی تمام آجرهای دکوراتیو آتریسا  برند ATRISA BRICK  حک شده تا شما به راحتی محصولات ما را از محصولات دیگر تشخیص دهید.

۱۱– از لحاظ بسته بندی ، آجرهای دکوراتیو آتریسا بسته بندی مناسبی برای جابجایی و  حمل و نقل دارند طوری که ارسال آنها به تمام نقاط کشور و از طریق باربری با اطمینان خاطر بالا و کمترین آسیبی به آجرهای ارسالی انجام میشه .

  هر ۶۴ عدد آجر دکوراتیو بصورت ۴ ریف  ۱۶ تایی داخل یک کارتن سه تا ۵ لایه قرار دارند. بین هر ردیف نیز یک لایه کارتن وجود دارد که از آجرها به خوبی محافظت می کنند  و به مقدار بسیار زیادی از آسیب دیدن و شکستن آجرها جلوگیری می کنند. 

بسته بندی آجر دکوراتیو آتریسا

دکوراسیون فضای داخلی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا

۱۲– آجرهای دکوراتیو از ویژگی مقاوم بودن و کارپذیری فیزیکی برخوردارند. در نتیجه عملیات برش، سوراخ کاری بر روی این محصولات به راحتی انجام میشود.

آجرهای دکوراتیو به آسانی با فرز بریده میشوند که این ویژگی باعث کاهش ضایعات محصول  به میزان چشمگیری می شود.

آجر دکوراتیو سفید

 

۱۳–  وزن کم محصولات به دلیل استفاده از سبک دانه های لیکا:

به دلیل وزن کم آجرهای دکوراتیو (که در نتیجه استفاده از سبک دانه های لیکا می باشد) و سهولت کاربا این محصولات  ، هزینه و زمان اجرا کاهش مییابد و حمل  و نقل آسان میگردد. سبکی این محصولات نقش مؤثری در کاهش  وزن ساختمان دارند.

اتاق نشیمن با آجر سفید دکوراتیو

 

۱۴– در ساخت آجرهای دکوراتیو بتن سبکدانه لیکا  استفاده میشود

محصولات ساخته شده از بتن لیکا، عایق حرارتی و صوتی مناسبی را برای دیوارها ایجاد  می نمایند .

  • آجرهای دکوراتیو آتریسا  به دلیل اینکه از لیکا ساخته می شن عایق صوتی و حرارتی هستن و  در برابر اشتعال مقاومند .برای همین  استفاده از این آجرها داخل آپارتمانها تا حدود زیادی  مانع انتقال  صداهای مزاحم میشه .
  • اگه سر و صدای محیط زندگی تون شما رو اذیت میکنه مثلا همسایه ای دارید که سروصدای زیادی دارن که باعث اذیت و آزار شما میشه یا صدای ماشینها کلافه تون می کنه ،آجرهای دکوراتیو می تونند  تا حدود زیادی مانع انتقال این صداهای مزاحم بشن و شما کمتر اذیت بشید
  • آجرهای دکوراتیو آتریسا در حفظ دمای داخلی خانه موثرند و در زمستان و تابستان ضمن حفظ دمای داخلی خانه ، ازهدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.

 

آجر دکوراتیو سفید

نــظــرات مشـــتریــان 

اکثر کسانی که از محصولات آجر آتریسا استفاده کرده اند , آن را دوست دارند و احساس رضایت دارند هم از محصولات و هم از پروسه خرید. اما شما فقط حرف ما را قبول نکنید . ببینید مشتریان ما چه نظری درباره انتخاب خودشان دارند  و چه احساسی از نتیجه کار دارند.

اینجا کلیک کنید و نظرات برخی از مشتریان را ملاحظه بفرمایید.

ســـوالات مــــتداول

سوالی هست که می خواهید بپرسید ؟ چیزی هست که لازمه بدونید تا بهتر تصمیم بگیرید ؟

برخی سوالاتی که شما عزیزان از ما پرسیدید رو در ادامه ملاحظه می کنید . اگر سوالی داشتید که در این مجموعه سوالات، مطرح نشده، یا نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتر دارید با ما تماس بگیرید

در این قسمت برخی از سوالاتی که شما از ما پرسیدید  رو ملاحظه می فرمایید.

با اطمینان خاطر از ما خرید کنید

ما دارای دومجوز :
۱_نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
۲-نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال (رسانه) هستیم.

که اینجا و همچنین پایین تمام صفحات سایت ما  می توانید مشاهده کنید

نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) چیست ؟

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

کاربران با کلیک روی آن به جزئیات مجوز صادر شده پی می‌برند. این جزئیات شامل آدرس سایت، آدرس شرکت(محل کسب و کار)، شماره تماس، آدرس ایمیل، تاریخ انقضای نماد اعتماد و… می‌باشد.

مشتری با دیدن این نماد می تواند به فروشگاه اینترنتی اعتماد کند و مطمئن شود که صلاحیت صاحب فروشگاه به تأیید مسئولین رسیده و از بابت رعایت کردن کلیه قوانین مربوط به فروش اینترنتی توسط صاحب کسب و کار اطمینان می یابد.

logo-samandehi

بهترین چیز برای ما بعد از تمام تلاشهایی که در ایجاد محصول کردیم شنیدن صدای شماست که به ما اعتماد کرده با ما تماس می گیرید :

  •  تلفن: ۷۷۸۸۲۸۸۴ _ ۰۲۱ 

                  ۷۷۸۷۵۳۲۶

تلفکس:  ۷۷۸۸۲۸۸۴ _ ۰۲۱

موبایل و (واتساپ,بله,ایتا):

 ۰۹۱۲۶۲۲۶۷۹۲    

۰۹۱۲۵۵۷۴۶۷۵                             

 ایمیل :  atrisabrick@gmail.com

.

– محدودیتی در مقدار سفارش وجود ندارد و شما می توانید  هر متراژ که مد نظرتان هست (از یک متر تا چند صد متر ) سفارش دهید.

– شما می توانید در هر نقطه از کشور که باشید سفارش خود را درخواست نمایید . بسته به مقدار و نظر شما ما از طریق باربری  یا موسسات حمل ونقل سفارش درخواستی تان را ارسال می کنیم.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فرم سفارش خرید از آجـــر آتـــریســــا

بهترین چیز برای ما بعد از تمام تلاشهایی که در ایجاد محصول کردیم شنیدن صدای شماست که به ما اعتماد کرده با ما تماس می گیرید.

* نکته بسیار مهم : موقع  خرید آجرهای دکوراتیو  حتما از کیفیت آجر و متریالهای ساخت اون اطمینان حاصل کنید چون که  بعضی  از آجرهای  موجود در بازار که از گچ و سایر متریالهای بی کیفیت ساخته شده اند ماندگاری و دوام کافی ندارند و رنگ آنها ثابت نیست و  طی زمان ازبین می رود و تبله می کنند و فرسوده می شوند..

  • در انتخاب آجر دقت کنیم ، همه این اتوموبیل هایی که در تصویر زیر می بینید  رنگشون سفیده ولی….

در انتخاب آجر دقت کنید

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا

 گالری تصاویر : برای مشاهده نماهای اجرا شده با این نوع آجر کلیک کنید

دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو
دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید- طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل داره.
آجر سفید دکوراتیو برای دیوار پشت تلویزیون و استفاده از نورپردازی -1
استفاده از آجر دکوراتیو سفید برای اتاق نشیمن و دیوار پشت تلویزیون _ از نورپردازی استفاده کنید این کار جذابیت و بی‌نظمی دیوار را نمایان می‌کند و آن را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند
آجر دکوراتیو سفید برای دیوار پشت تلویزیون-01
استفاده از آجر دکوراتیو سفید برای دیوار پشت تلویزیون- دیواری که تلویزیون در مقابل آن قرار می گیرد معمولا بزرگ ترین و بلندترین دیوار سالن پذیرایی است بنابراین طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل دارد.

دیوارهای آجری سفید در عین حالی که  ساده هستند ،  می توانند به یک فضای ساده  جلوه زیبایی  بدهند ، بنابراین اگر می خواهید جلوه ای مدرن را حفظ کنید ، یک دیوار کانونی مجزا که با  آجرهای با رنگ سفید پوشیده شده باشد کافی خواهد بود . بگذارید این فضاهای داخلی زیبا که با آجر دکوراتیو سفید آتریسا طراحی شده الهام بخش شما باشد.

استفده از آجر دکوراتیو سفید آتریسا در اتاق نشیمن (2)
استفاده از آجر دکوراتیو سفید برای اتاق نشیمن - با نورپردازی، دکوراسیون و لوازم جانبی مناسب، اتاق نشیمن با دیوارهای آجری می تواند از نظر بصری بسیار جذاب تر باشد
  • آجر دکوراتیو سفید  مناسب هر نوع دکوراسیون داخلیه و شما می تونید از اون به بهترین شکل برای انتخاب بقیه المان ها استفاده کنید

آجر دکوراتیو سفید،یا آجر دکوراتیو داخلی سفید برای هر نوع دکوراسیون داخلی مناسبه و یک پس زمینه زیبا برای فضای مورد نظر ایجاد می کنه و شما می تونید از اون به بهترین شکل برای انتخاب بقیه المان ها استفاده کنید. برای بوجود آوردن یک نمای مدرن می تونید از لوسترها و اشیاء شیشه ای در کنار دیوارسفیدرنگ استفاده کنید. برای آنکه زیبایی دیوار آجری را بیشتر کنید باید اصل نورپردازی رو رعایت کنید.نورپردازی مهمترین فاکتور در دکوراسیون داخلیه .

استفاده از آجر دکوراتیو سفید در دیوارهای اتاق نشیمن  باعث ایجاد نمایی مدرن می شود. استفاده از رنگ سفید باعث می شود ظاهر نمای آجری شکل تمیز و شیک باشد و با این کار هارمونی زیبایی میان دیوار و اطراف  ایجاد خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت، این ایده بهترین راهکار برای طراحی ساده فضای نشیمن و ایجاد آرامش می باشد.

رنگ سفید، جزء پرطرافدارتربن رنگ‌های مناسب برای اتاق نشیمن محسوب می‌شود، اما پیشنهاد می‌کنیم حتی در اتاق نشیمن نیز از ترکیب‌ها با رنگ سفید استفاده نمایید تا هم محیطی متنوع ایجاد کنید و اینکه سادگی را در دکوراسیون محیط زندگی و یا کار خود حفظ کنید.

اگر اتاق نشیمنی با رنگ سفید داشته باشید دستتان در استفاده از سایر المان‌های منزل از جمله مبلمان و دیگر منسوجات باز خواهد بود. رنگ سفید به سادگی با دیگر رنگ‌ها ست می‌شود و رنگ‌های تیره برای این منظور محیط مدرن و شیکی را ایجاد می‌کنند که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا در اتاق نشیمن و پشت تلویزیون (6)
آجر دکوراتیو سفید آتریسا در اتاق نشیمن و پشت تلویزیون - رنگ سفید از جمله رنگ‌هایی است که در هیچ زمانی کهنه نخواهد شد. سفید رنگی است که به وسیله آن می‌توان محیط خانه را همواره شاداب نگه‌ داشت

اگر از آجر دکوراتیو  سفید برای دیوارها  استفاده کنید، به راحتی می‌توانید مبلمان و فرش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و محدودیتی از لحاظ رنگ مبلمان و اثاثیه نخواهید داشت.

دیزاین دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو آتریسا
همون‌طور که تو این عکس می‌بینید نمای پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید طراحی شده . دیوارها، کفپوش و سقف میتونه زیبایی‌های این فضا رو بیشتر کنه.
  • آیا می خواهید در خانه خود یک دیوار آجری داشته باشید ، ولی نمی دانید از چه رنگی استفاده کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد؟

 

راه حل استفاده از آجر دکوراتیو سفید است. نگاهی به چندین نمونه  زیبا در این صفحه  بیندازید و از آنها الهام بگیرید . آجر دکوراتیو سفید تبدیل به یک روند تزئینی واقعی در دکوراسیون منازل شده است و در همه اتاق ها – از آشپزخانه و ناهار خوری ، گرفته تا خوابگاه ها ، راهروها و … قرار می گیرد. دیوارهای بسیاری از مطب ها ، کافه ها ، کلوپ ها و رستوران ها را آجر سفید آراسته و همه این فضاها را گرم تر و جذاب تر می کند.

آجر سفید دکوراتیو در فضای داخای منزل (2)
طراحی داخلی فضای مسکونی با آجر دکوراتیو سفید-اگر اتاق نشیمنی با رنگ سفید داشته باشید دستتان در استفاده از سایر المان‌های منزل از جمله مبلمان و لوازم تزئینی باز خواهد بود.
دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید: راز زیبایی و شکوه در دکوراسیون داخلی
  • قبل از تصمیم گیری برای استفاده از  آجر سفید ، تصمیم بگیرید  که روی کدام دیوار می خواهید آن را  قرار دهید

 

آجر دکوراتیو سفید  عایق حرارتی و صوتی خوبی است این آجر برای جزئیات بسیار مناسب است – قفسه ها ، نقاشی ها ، عکس ها (به خصوص سیاه و سفید) ، کوزه های گل ، چوب لباسی … در هر صورت ، دیوار آجری سفید جذابیت اضافی به اتاق می دهد.

اما قبل از تصمیم گیری برای استفاده از  آجر سفید ، با دقت فکر کنید که روی کدام دیوار می خواهید آن قرار دهید یا به کدام دیوار می خواهید تأکید کنید

این امر به چیدمان مبلمان در اتاق و منبع نور طبیعی بستگی داردبه عنوان یک قاعده ، فقط یک دیوار آجری باید در اتاق قرار گیرددر زیر می توانید ایده های جذاب مختلفی را مشاهده کنید که مطمئنا چشم شما را جلب می کند!

آجر دکوراتیو سفید در فضای داخلی
دیزاین فضای داخلی با آجر سفید دکوراتیو _ رنگ سفید همیشه نماد پاکیزگی و آرامش بوده و بافت آجر همیشه حس گرمی رو منعکس می کنه. ترکیب اینها در کنار هم، دیوار آجری سفید، فضای بی نظیری را ایجاد می کنه.
آجر سفید دکوراتیو برای تزئین دیوار داخلی
آجر سفید دکوراتیو برای دیزاین داخلی - اگر رنگ اتاق نشیمن تون سفیده، حضور گرم آجرها می تونه به شما کمک کنه تا تجربه فضایی متفاوت تر داشته باشید.
فضای داخلی منزل با آجر دکوراتیو سفید
استفاده از آجر دکوراتیو سفید در اتاق نشیمن
آجر دکوراتیو سفید برای اتاق نشیمن
اتاق نشیمن با آجر سفید دکوراتیو
آجر دکوراتیو سفید: چیدمان و دکوراسیون دیوار اطراف پنجره با آجر نما سفید دکوراتیو
دکوراسیون اطراف پنجره با آجر دکوراتیو سفید

 

دیوار آجری سفید از قبیل آجر سفید دکوراتیو با خدمت به عنوان نقطه کانونی یا تهیه زمینه ای که عناصر طراحی دیگر اتاق را تکمیل یا در تضاد می کند ، به هر اتاق شخصیت اضافه می کند. چه سبک شما صنعتی باشد یا سنتی، زیبایی و یکنواختی یک دیوار آجری سفید می تواند به زیبایی محیطی که در آن قرار می گیرد اضافه کند. در اینجا نمونه هایی را مشاهده می کنید…

آجر دکوراتیو سفید: اضافه کردن زیبایی و شکوه به دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی مدرن با استفاده از دیوار آجری دکوراتیو سفید برای پشت تلویزیون
آجر دکوراتیو سفید: افزایش جذابیت و گرمای فضا در دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو سفید - دیوار آجری پشت تلویزیون به فضای سالن پذیرایی صمیمیت و گرما می‌بخشد.
آچر سفید دکوراتیو : طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا _2
استفاده از آجر دکوراتیو سفید برای دیوار پشت تلویزیون به عنوان نقطه کانونی
دکوراسیون اطراف پنجره با آجر نما سفید دکوراتیو در اتاق نشیمن و پذیرایی
دکوراسیون پنجره پذیرایی کوچک با آجر نما دکوراتیو سفید که فضا با وجود داشتن نور طبیعی از دلگیر بودن در اومده.
آجر دکوراتیو سفید: افزودن شکوه و زیبای به دکوراسیون داخلی با رنگ سفید
آجر سفید در دکوراسیون: زیبایی ساده و شگفت‌انگیز
آجر سفید دکوراتیو آتریسا در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن
آجر سفید دکوراتیو در پذیرایی -وجود پنجره در هر نقطه ای از خونه باعث حس تازگی و روشنایی می‌شود.
آجر دکوراتیو داخلی در دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون نشیمن ترکیب آجر نما سفید قهوه‌ای- محیطی کوچک و مناسب برای استراحت
آجرنما سفید دکوراتیو برای پوشش دیوار آجری منزل
تزیین دیوار اتاق پذیرایی با پرده و آجر دکوراتیو داخلی
آجر دکوراتیو سفید به عنوان المان دکوراتیو در آشپزخانه
آجر تزئینی سفید فضایی روشن و جذاب در آشپزخانه ایجاد می کند.
تزیین دیوار آجری در پذیرایی با آجر دکوراتیو سفید, قاب عکس و آینه
دکوراسیون دیوار پذیرایی با آجر دکوراتیو سفید و مبلمان تیره, نورپردازی تاثیر زیادی در جذابیت محیط دارد
نمای آجری دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن با آجر سفید دکوراتیو
دکوراسیون هال و پذیرایی با آجر سفید دکوراتیو - دکوراسیون داخلی پذیرایی با رنگ روشن که باعث شده نور به خوبی در فضا جریان داشته باشه
دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا برای اتاق نشیمن
دکوراسیون و دیزاین داخلی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا برای اتاق نشیمن
آشپزخانه ای زیبا با آجر نما سفید آتریسا
آجرنما دکوراتیو سفید در فضای سنتی
ترکیب آجر نما سفید دکوراتیو و پنجره سنتی دکوری فضایی سنتی را ایحاد کرده است.
آجر دکوراتیو سفید: افزودن شکوه و زیبای به دکوراسیون داخلی با رنگ سفید
آجر سفید در دکوراسیون: زیبایی ساده و شگفت‌انگیز
آجر نما سفید دکوراتیو برای دیوار پشت تلویزیون
نقطه کانونی دکوراسیون داخلی برای دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو

  • ایجاد کنتراست رنگی و بافت به فضایی که یکی از دیوارهای آن با آجر سفید دکوراتیو ساخته

 

برای ایجاد کنتراست رنگی و بافت به فضایی که یکی از دیوارهای آن با آجر سفید دکوراتیو ساخته شده می تونیم از مبلمان تیره استفاده کنیم. زیبایی این دیوار رو با انتخاب رنگ بژ برای سایر دیوارها تکمیل کنید. علاوه بر اون شما می توانید تزئین دیوار شومینه را با آجر انجام بدیدو اون را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید. مبلمان سفید یا خاکستری فضای اتاق را بسیار چشمگیر نشون می ده.

دیزاین داخلی پذیرایی با آجر نما دکوراتیو سفید , تابلو نقاشی و آینه دکوراتیو
تزیین دیوار آجری اتاق پذیرایی با آجر نما سفید و تابلو نقاشی و آینه دکوراتیو
  • اتاق نشیمن مهمترین بخش هر منزل است

 

اتاق نشیمن و پذیرایی مهمترین بخش هر منزل است. بدون شک برای همه ما دکوراسیون نشیمن از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که علاوه بر استفاده خانوادگی، این بخش از خانه فضای پذیرایی از میهمانان نیز هست.

زمان تغییر دکوراسیون منزل شماست

بعد از مدتی ، هر چیزی می تونه خسته کننده باشه ، این ایده خوبیه که چیزی رو تغییر بدید. دکوراسیون جالب همیشه با دیوارها شروع میشه.دیوارها  بیشترین میزان فضای بصری را به خود اختصاص میدن ، بنابراین چرا از اونجا شروع نمی کنید؟

 

نظر یکی از خریداران

عکسای خونه ما که با آجر های شما زیبا شده

وقتتون بخیر کار امروز اجرا شد ممنون کیفیت آجرها خیلی خوب بود و نماش خیلی زیبا شده عکسای خونه ما که با آجر های شما زیبا شده
آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK
5
2021-02-07T07:05:39+00:00
وقتتون بخیر کار امروز اجرا شد ممنون کیفیت آجرها خیلی خوب بود و نماش خیلی زیبا شده عکسای خونه ما که با آجر های شما زیبا شده
4.9
1
آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK
تزیین دیوار پشت میز کنسول با آجرنما دکوراتیو سفید آتریسا
با استفاده آجر دکوراتیو سفید میز کنسول خود را در مرکز توجه قرار دهید و با استفاده از لوازم تزیینی آن را بیارایید.
نمای آجری پشت تلویزیون با آجر نما سفید دکوراتیو
دکوراسیون داخلی زیبا اتاق نشیمن و پشت تلویزیون با استفاده از دیوار آجری سفید دکوراتیو
آجر سفید دکوراتیو در طراحی دیوار پشت تلویزیون
دیوارآجری سفید بسیار جذاب است، استفاده از آثارهنری قاب شده بر روی آن باعث می شود در اولین نگاه بسیار جذاب به نظر بیاید.

ديوار پشت تلويزيون در اتاق نشيمن با آجر نما سفید دکوراتیو
نمای آجر سفید برای پشت تلویزیون - مهم‌ترین نکته بعد از انتخاب میز تلویزیون توجه به تزیین دیوار پشت تلویزیون است، چراکه به‌طور مستقیم بر دکوراسیون داخلی و بخصوص بر دید شما به تلویزیون تاثیر می‌گذارد.
آجر سفید دکوراتیو برای دیوار پشت تلویزیون به عنوان نقطه کانونی .
استفاده از آجر دکوراتیو سفید در اتاق نشیمن برای پوشش دیوار موجب تلفیق سبک های سنتی و مدرن شده و استفاده از وسایل دکوراتیو در کنار این دیوار جلوه ای خاص و زیبا به فضای خانه می بخشد.

– من میخوام از دکوراتیو سفید استفاده کنم ولی نگران تمیز کردنش هستم.

جنس آجر دکوراتیو سفید آتریسا از لیکاست (شن پخته شده در ۱۲۰۰ درجه) و به دلیل متریال و ترکیباتی که  در ساخت این آجرها بکار رفته ,  قابل شستشو هستند و به راحتی با یک تکه پارچه نمدار  ویا برس نرم و کمی مایع شوینده تمیز می شوند

آجرهای دکوراتیو آتریسا  در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاومند و آسیبی نمی بینند. و نم و رطوبت و سرما و گرما به آنها آسیبی نمی رساند 

در این مورد پیام و نظر یکی از خریداران محترم ما رو ملاحظه بفرمایید.⇓

نگران تمیز کردن آجر بودم ولی ….

سلام وقت بخیر واقعا کیفیت آجرها عالی هست یعنی من وقتیکه از تو اتاق وارد راهرو میشم که آجرها هست واقعا با دیدن این آجرها عشق میکنم😍 ببخشید ببخشید عذر میخوام پسرم چندوقت پیش حالش خوب نبود گلاب به روتون توراهرو بالا آورد دقیقا روی آجرها. من با بُرِس و مایع کشیدم قشنگ تمیز شد اصلا فکر نمیکردم تمیز بشه. اول زدم تو سرم نشستم گفتم آجرها رو چجوری تمیز کنم.اما قشنگ تمیز شد سپاس فراوان ازشما💐💐

کوثری - بندرعباس

تصویر نمای اجرا شده (1)

آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK
5
2022-04-28T13:48:50+00:00

کوثری - بندرعباس

تصویر نمای اجرا شده (1)

سلام وقت بخیر واقعا کیفیت آجرها عالی هست یعنی من وقتیکه از تو اتاق وارد راهرو میشم که آجرها هست واقعا با دیدن این آجرها عشق میکنم😍 ببخشید ببخشید عذر میخوام پسرم چندوقت پیش حالش خوب نبود گلاب به روتون توراهرو بالا آورد دقیقا روی آجرها. من با بُرِس و مایع کشیدم قشنگ تمیز شد اصلا فکر نمیکردم تمیز بشه. اول زدم تو سرم نشستم گفتم آجرها رو چجوری تمیز کنم.اما قشنگ تمیز شد سپاس فراوان ازشما💐💐
4.9
1
آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK

آجر دکوراتیو سفید آتریسا

با توجه به اینکه در بیشتر منازل از دیوارهای ساده و پوششهایی مانند کاغذ دیواری یا رنگ استفاده می‌شود، آجر نما مانند آجر سفید دکوراتیو  روی دیوارهای داخلی، ظاهری متمایز و منحصر به فرد به خانه  می‌بخشد. به همین دلیل فضای آن را نسبت به سایر خانه‌ها خاصتر می کند . این موضوع احساس خوشایندی برای ساکنان خانه  ایجاد می‌کند و جذابیت بیشتری به خانه می‌دهد.

دکوراسیون سالن پذیرایی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • با آجر نما خانه خود را در زمستان گرم کرده و در تابستان حسی از فضای خنک  را به خانه بیفزاید.

در فضای داخلی منزل، به کار گرفتن متریال مختلف و ترکیب آن ها در کنار یکدیگر می تواند بر زیبایی و جذابیت منزل شما بیفزاید. آجر نما از قبیل : آجر دکوراتیو، آجر آنتیک، آجر هلندی  و چوب هر دو از متریالی هستند که امروزه در بسیاری فضای داخلی کاربرد دارند و استفاده متفکرانه آن ها فضایی بی نظیر در منازل می آفریند. آجر ماده ای است که به نظر بسیاری از افراد طبیعی به نظر می رسد، اما همه ما می دانیم که این محصول در واقع توسط انسان ها ساخته شده است. طیف رنگی آجر نما می تواند ظاهری متفاوت را به فضاهای داخلی منازل بیفزاید. آجر نما با قابلیت هایی که دارد می تواند خانه شما را در زمستان گرم کرده و در تابستان حسی از فضای خنک  را به خانه بیفزاید. آجر نما می تواند چهره متفاوتی را به فضاهای مختلف داخلی از سبک مدرن گرفته تا خانه های سنتی، ببخشد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • نقطه کانونی اتاق نشیمن

 

هر اتاق نشیمنی دارای یک نقطه کانونی است. این نقطه می‌تواند تمرکزی برای چیدمان و نگاه بیننده باشد. تلویزیون، شومینه، پنجره، لوستر و … می‌تواند به نوعی نقطه کانونی باشد. شما می‌توانید این نقطه را به عنوان مرکزی انتخاب کنید که وسایل را به دور آن بچینید یا چیدمان شما به نحوی باشد که نقطه کانونی شما از همه جهات قابل دیدن باشد. به توسط این نقطه می‌توانید چیدمان قرینه ایجاد کنید.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • پس‌زمینه‌ی هوشمندانه‌ای برای سبک‌های مختلف  طراحی داخلی

 

استفاده از وسایل چوبی در ترکیب با آجر دکوراتیو سفید ( آجر تزئینی سفید)  می‌تواند پس‌زمینه‌ی هوشمندانه‌ای را برای سبک‌های مختلف  طراحی داخلی  ایجاد کند. استفاده از نمای آجری سفید  محیط شاد، آرامبخش و روشنی را ایجاد می کند و در کنار وسایل  جوبی فضایی گرم و صمیمی را می‌‌سازد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
تزیین دیوار پذیرایی بسیار شیک با آجر دکوراتیو سفید آتریسا

نظر یکی از خریداران

خوبی رو باید گفت

بنده تو ۳تا از پروژه هام از آجرهای شما برای فضاسازی داخلی استفاده کردم و خیلی هم راضی هستم و برای قسمتی از منزل خودم هم استفاده کردم. یکی از پروژه هام شهر نوشهر بود که در شرایط شرجی هم کار خوب از آب دراومد. از لحاظ کیفیت کاراتون نمره ی قابل قبولی داره و از لحاظ قیمت هم هیچکس قیمت شمارو نداره و بسیار بصرفه هست. خوبی رو باید گفت. خدا خیرتون بده و موفق باشید
آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK
5
2021-02-07T15:53:48+00:00
بنده تو ۳تا از پروژه هام از آجرهای شما برای فضاسازی داخلی استفاده کردم و خیلی هم راضی هستم و برای قسمتی از منزل خودم هم استفاده کردم. یکی از پروژه هام شهر نوشهر بود که در شرایط شرجی هم کار خوب از آب دراومد. از لحاظ کیفیت کاراتون نمره ی قابل قبولی داره و از لحاظ قیمت هم هیچکس قیمت شمارو نداره و بسیار بصرفه هست. خوبی رو باید گفت. خدا خیرتون بده و موفق باشید
4.9
1
آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK
آجر نما سفید برای دیوار آجری اتاق نشیمن یاپذیرایی
یک اتاق نشیمن با شومینه آجری سفید - آجر دکوراتیو سفید بر شومینه تأکید می کند و بافت را اضافه می کند
دکور دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • دیوار آجری به عنوان دیوار تاکیدی  به یکی از انتخاب‎های محبوب اتاق نشیمن‌های مدرن تبدیل شده است

 

در دکوراسیون مدرن امروزی، دیوار تاکیدی نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی دارد و بسیار موردعلاقه‌ی مردم نیز قرار گرفته است. در واقع دیوار تاکیدی، دیواری است که طراحی آن از سایر دیوارهای اتاق متفاوت می‌باشد. این تفاوت بیشتر به وسیله‌ی رنگ و بافت اعمال می‎شود و شما می‌توانید از انواع آجر دکوراتیو، آجر هلندی ، آجر آنتیک یا هر ایده‌ای که مدنظرتان است، بدین منظور استفاده کنید.

این روزها دیوار تاکید آجری به یکی از انتخاب‎های محبوب اتاق نشیمن‌های مدرن تبدیل شده است و بنظر می‎رسد که به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد. شما به راحتی می‌توانید سطح یکی از دیوارهای اتاق نشیمن خود را با آجر نما از قبیل آجر دکوراتیو، آجر آنتیک و آجر روستیک پوشانده و عمق بصری جذابی را در اتاق‌تان ایجاد کنید. خوشبختانه رنگ و سبک‎های متنوعی از آجر نما وجود دارند که می‌توانند اتاق‌های نشیمن متفاوتی را بسازند. در مورد فضاهای مدرن، استفاده از آجر دکوراتیو سفید گزینه‌ی بسیار هوشمندانه و امنی می‎باشد. به این ترتیب شما در حالی که بافت آجر را در اتاق دارید، بوسیله‌ی رنگ خنثی سفید نیز می‌توانید پس‌زمینه ‎مناسبی را برای المانهای دیگر اتاق فراهم کنید.

طراحی دیوار اتاق پذیرایی و پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید

 

یکی از متریال‌هایی که می‌توان به راحتی در کنار آجر دکوراتیو قرار داد، چوب است. چوب و آجر دکوراتیو در کنار هم هماهنگی بسیار زیادی دارند و جلوه خاصی به محیط می‌بخشند. برای ترکیب این دو متریال می‌توانید یکی از دیوارها را به عنوان دیوار آجری انتخاب کنید و برای کف از پوشش پارکت استفاده کنید و در کنار از چیدمان مبلمانی با رنگ روشن و گیاهانی سرسبز استفاده کنید تا بتوانید یک فضای دنج و مملو از احساس صمیمیت برای دورهمی‌های دوستانه خود ایجاد کنید.

آجر دکوراتیو سفید
  • به خاطر بافتی که آجر دکوراتیو دارد به راحتی از آن در طراحی فضای داخلی استفاده کنید

 

آجر دکوراتیو بخاطر بافتی که دارد به راحتی برای هر نوع  طراحی فضای داخلی استفاده می شود . آجر دکوراتیو را می توان روی سطوح بتنی سیمانی، آجری، گچ، سنگ، سطوح فلزی و هر سطحی که مقاومت کافی برای نگه داشتن وزن آجر دکوراتیو  را داشته باشد و سطحی نسبتا صاف را داشته باشد اجرا کرد.

ویژگیهای آجر دکوراتیو ازقبیل تنوع بافت و رنگ اجازه می دهد یک تقابل کنتراست بین سطوح ، مبلمان و سایر اجزای خانه  ایجاد کند که در طراحی مدرن بسیار شیک است.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • دیوارهای آجری زمینه ی بسیار مناسبی را برای نصب تابلو ها، شلف و …  ایجاد می کنند

 

دیوارهای آجری زمینه ی بسیار مناسبی را برای نصب تابلو ها، شلف و …  ایجاد می کنند و سبب ایجاد جلوه ای زیبا و دلنشین تر نسبت به سایر دیوارها می گردند. از نقطه نظر فنی توجه به این نکته ضروری است که استفاده از تابلوهای بسیار سنگین ممکن است سبب آسیب رساندن به بافت آجر و بندکش های آن گردد لذا توصیه می گردد در صورت ضرورت نصب چنین تابلوهایی زیرسازی و مهاربندی های مناسب لحاظ گردد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • دیوار آجری پس زمینه ای فوق العاده برای نشان دادن مجموعه های هنری یا عکس های خانوادگی

یک دیوار آجری می تواند یک پس زمینه  فوق العاده برای نشان دادن مجموعه های هنری یا عکس های خانوادگی مورد علاقه شما باشد. چنین گالری خانگی روی دیوار آجری زیباو جذاب تر به نظر می رسد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا

نظر یکی از خریداران

من خیلی راضی بودم از محصول شما

سلام به شما.ممنون از محصول خوب و با کیفیت و همچنین اخلاق خوب و پیگیری برای مطمین شدن از رسیدن جنس دست مشتری. من خیلی راضی بودم از محصول شما

سرکار خانم برادران- تهران - خ شریعتی

تصویر نمای اجرا شده 1

تصویر نمای اجرا شده 2

آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK
5
2021-02-03T14:14:16+00:00

سرکار خانم برادران- تهران - خ شریعتی

تصویر نمای اجرا شده 1

تصویر نمای اجرا شده 2

سلام به شما.ممنون از محصول خوب و با کیفیت و همچنین اخلاق خوب و پیگیری برای مطمین شدن از رسیدن جنس دست مشتری. من خیلی راضی بودم از محصول شما
4.9
1
آجـــر آتـــریســـا ATRISA BRICK

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • نور پردازی در طراحی داخلی اهمیت زیادی دارد

نورپردازی علاوه بر روشن ساختن محیط، به آسانی می‌تواند حال و هوای فضا را هم عوض کند. برخی سبک‌های نورپردازی‌، یقیناً خارج از دسترس ما است اما با کمی سلیقه و تعبیه کردن چند چراغ می‌توان سبک خانه را مدرن کرد.

  • نورپردازی انواع بسیار متفاوتی دارد که باید بر اساس طراحی و قابلیت‌ها به دقت انتخاب شود.
  • با تغییر چراغ‌ها و انواع آن می‌توانید یک فضای جدید به خانه‌تان بدهید.
  • سعی کنید از مدل، سایز و رنگ‌های متفاوت استفاده کنید.
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • استفاده از آجر نما  بین کابینتها نمای زیبایی به آشپزخانه می بخشد

 

استفاده از آجر نما مانند :آجر دکوراتیو ، آجر هلندی، آجر آنتیک و …. بین کابینتها به آشپزخانه شما هویت می بخشد و نمای زیبایی به آشپزخانه می بخشد. اما نکته مهم انتخاب نوع و رنگ آجرنما متناسب با سبک آشپزخانه شماست. باید بدانید چه آجر نمایی  با سبک کابینتهای شما هماهنگی دارد و باعث جلوه  بخشیدن به آشپزخانه می شود.آجر نمایی که بکار می بریدمی تواند نشانگر حس و حال درونی شما وهمچنین حاوی پیام ویژه برای دیگران باشند.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا

استفاده از آجر دکوراتیو در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ، با توجه به  تنوع طرح ، بافت و تنوع رنگ  اهمیت  فوق العاده این نوع آجر نما را در طراحی  نشان می‌دهد.با توجه به تاثیری که نماهای آجری بر روحیه و شادابی شما دارد ، کاربرد آجرهای دکوراتیو ، تغییری اساسی در محیط  زندگی شما ایجاد میکند. با توجه به ویژگیهای آجر دکوراتیو شما می توانید از این نوع آجر نما در محیطهای مد نظرتان استفاده کنید

طراحی داخلی  مدرن و سنتی

دیوارهای داخلی و بیرونی  ساختمان

 آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن

فضاهای تجاری اعم از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها

محیط‌ های اداری

شومینه آجری

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا

برای تزیین دیوارهای آجری یک تابلوی نقاشی خاص و زیبا بسیار مناسب خواهد بود.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • در دکوراسیون داخلی منازل کوچک بهتر است از آجر نما با  رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضای زندگی شما را بزرگ‌تر نشان دهند

 

اگر فضای اتاق نشیمن‌تان کوچک است، در مورد دکوراسیون آجری آن نگران نباشید.دیوارهای آجری گرمی را به فضای نشیمن کوچک شما می‌آورد و آن را به محیط بسیار جذابی تبدیل می‌کند. اما به یاد داشته باشید که در مورد دکوراسیون داخلی منازل کوچک بهتر است که به سمت  آجر نما با رنگ‌های روشن با خطوط صاف و مسقیم بروید تا فضای زندگی شما را بزرگ‌تر نشان دهند. رنگ‌های خنثی مثل سفید و کرمی با انعکاس نور از لحاظ بصری این توهم به وجود می‌آورند که دیوارهای شما عقب‌تر از مکان فعلی هستند و همین باعث می‌شود که اتاق شما بزرگ بنظر برسد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا

بشقاب دیوارکوب یکی از وسایل تزیین دیوار هستند که امروزه طرفداران زیادی هم دارند.

برای تزیین این دیوارکوب‌های زیبا تنها ذهن خود را به یک دیوار در اتاق پذیرایی محدود نکنید. به معماری داخلی ساختمان توجه نمایید ممکن است شما بتوانید این بشقاب‌ها را بر روی دیوارهای اتاق نشیمن، دیوار راهروها، اتاق خواب‌ها، آشپزخانه و بر روی ستون‌ها نصب کنید.

اما اگر می‌خواهید بشقاب‌ها نمای زیباتری به خانه شما بدهند، بهتر است دور و اطراف آن‌ها خلوت‌تر باشند تا چشمان مخاطب را به خود بیشتر جذب کنند. برخی از افراد هستند که ترجیح می‌دهند این بشقاب‌ها را بالای دیوار شومینه خود نصب کنند. با این کار می‌توانید نمای بسیار زیبایی برای شومینه خود ایجاد کنید.

برای پیدا کردن چینش مناسب بین بشقاب‌ها می‌توانید ابتدا آن را بر روی زمین یا سطح صافی چیدمان کنید. سپس مطابق آن بر روی دیوارها نصب کنید. 

آجر دکوراتیو سفید آتریسا

 

رنگ سفید در دکوراسیون منزل می‌تواند انرژی زیادی به محیط ببخشد، اما باید توجه داشته باشید که هوشمندانه از این رنگ استفاده نمایید و با ترکیب‌های مناسب از مکمل‌های رنگ سفید فضایی دلپذیر را در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید. یک انتخاب خلاقانه در این زمینه، استفاده از گل و گیاهان سایه دوست در دکوراسیون منزل شماست.

  • طراحی و دکوراسیون زیبای راهروی ورودی  می تواند استقبالی زیبا از افرادی که وارد خانه می شوند انجام دهد

 

دکوراسیون زیبای راهروی ورودی  می تواند استقبالی زیبا از افرادی که وارد خانه می شوند انجام داده و تصویر اولیه مناسبی را از خانه، سبک طراحی و رنگهای موجود در آن را ارائه دهد. برای همین  نیاز است که راهروی ورودی منزل که نمادی از ظاهر و طبیعت خانه باست را به شکلی زیبا و قابل توجه طراحی نمایید . اگر چه راهرو ها بر اساس ساختار خانه تفاوتهایی با هم دارند، اما با استفاده از آجر دکوراتیو سفید  در هر نوع راهرویی می توانید به فضایی شیک و خاص دست پیدا کنید.

دیوار آجری با آجرنما سفید دکوراتیو آتریسا و گلهای قرمز زیبا
نمای زیبا با آجر دکوراتیو سفید آتریسا یرای ورودی آشپزخانه
دیوار ورودی آشپرخانه با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
نمای آجری دیوار داخلی با دکوراتیو سفید آتریسا
  • استفاده از آجر نما در دیوارهای ورودی منزل موجب می شود تا افراد با اشتیاق بیشتری به محیط منزل وارد شوند.

 

استفاده از آجر نما از قبیل : آجر دکوراتیو، آجر آنتیک و …  در دیوارهای ورودی منزل با ایجاد حسی دلپذیر، عموما موجب می شود تا افراد با اشتیاق بیشتری به محیط منزل وارد شوند. همچنین در کنار استفاده از آجر در نمای داخلی توصیه می گردد به منظور افزایش هارمونی و یکپارچگی از المان هایی نظیر شومینه و کفپوش لمینت استفاده گردد.

طراحی داخلی راهرو با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر سفید دکوراتیو در راهرو خانه
  • از فضای دکوراسیون منزلتان خسته شدید؟ رنگ دیوارها یا رنگ کاغذ دیواری ها به نظرتون کسل کننده شده؟قصد دارید یک تغییر و تحول اساسی در فضای منزلتون ایجاد کنید؟ 

 

اگر از فضای دکوراسیون منزلتان خسته شده اید؟ رنگ دیوارها یا رنگ کاغذ دیواری ها به نظرتان کسل کننده شده است؟ قصد دارید یک تغییر و تحول اساسی در فضای منزلتان ایجاد شود؟ دوست دارید فضای خانه گرم تر و دلپذیرتر از چیزی باشد که در حال حاضر هست؟

بهترین گزینه استفاده از آجر دکوراتیو سفید درترکیب دکوراسیون منزلتان است.یک نمای خیلی شیک برای پوشش هر دیواری که شما می پسندید! دیوار پشت تلویزیون ،اتاق نشیمن ،اتاق خواب ، اتاق غذا خوری یا هر جای دیگر  که این انتخاب کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

اما قطعا هر عنصری که قرار است به دکوراسیون منزل شما اضافه شود اگر سر جای مناسب و با رعایت اصول طراحی داخلی به کار برده شود خیلی چشم نواز و تاثیر گذار خواهد بود.

برای استفاده از آجر دکوراتیو سفید بهترین دیوار، دیوار پشت تلویزیون است.

چون تقریبا در تمام دکوراسیون های امروزی این دیوار به عنوان نقطه ی کانونی در فضای خانه محسوب می شود اما به تناسب نوع طراحی، مبلمان ، تابلوها و تزیینات و …. انتخاب دیوار جهت ساختن دیوار آجری سفید می تواند متفاوت باشد.

قبل تر ها از دیوارهای آجری معمولا فقط بالای شومینه ها استفاده می شد اما از آنجایی که بافت آجری حس گرم و طبیعی ای را در فضای خانه منعکس می کند  استفاده از دیوار آجری سفید در طراحی دکوراسیون مدرن جایگاه خوبی پیدا کرده است.

حتی اگر برای یک مساحت کوچکی از دیوار خانه استفاده شود باز هم  زیبایی خاص خودش را دارد.

رنگ سفید همیشه نماد پاکیزگی و آرامش بوده است و بافت آجر همیشه حس گرمی را منعکس می کند ترکیب اینها در کنار هم، دیوار آجری سفید، فضای بی نظیری را ایجاد می کند.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • در انتخاب میز تلوزیون و کمد دیواری  نهایت حساسیت و دقت را داشته باشید.

 

میز تلوزیون و کمد دیواری یکی از عناطر مهم در زیبایی دکوراسیون پذیرایی محسوب می شود; بنابراین لازم است در انتخاب آن نهایت حساسیت و دقت را داشته باشید. در طراحی میز تلوزیون متریال های مختلفی مانند چوب،فلز ، ام دی اف، شیشه و … استفاده می شود.که بسته به نوع وسایل موجود در منزل متریال مناسب انتخاب می شود.
گذشته از خود میز تلوزیون، طراحی دیوار مربوط به آن هم نقش مهمی در زیبایی فضا دارد و باید از طراحی خوبی برخوردار باشد.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا
  • در اتاقتون از آینه استفاده کنید تا …

 

با نصب آینه در اتاق، می‌توانید یک فضای کوچک و بی‌روح را به فضایی بزرگ تبدیل کنید. آینه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا نور را به راحتی در فضای اتاق افزایش داده و آن را پخش کنید.

به این ترتیب طراحی داخلی ساختمان فضای گسترده‌تری را به نمایش خواهد گذاشت. سطح بازتابی یک آینه، توهم عمق ایجاد می‌کند.

بنابراین می‌توانید در انتهای یک راهرو کوتاه، آینه قدی نصب کنید تا با ایجاد خطای بصری، طول مسیر را افزایش دهید.

نصب یک آینه بزرگ پشت میز اتاق ناهار خوری روحیه افرادی که در جشن مهمانی شام شما شرکت می‌کنند را افزایش داده و نور لوستر را درخشان‌تر و برجسته‌تر می‌کند.

از آینه برای جلب توجه بیننده به عنوان یک نقطه کانونی طبیعی استفاده کنید. به عنوان مثال چیدمان آینه‌های محدب با قاب عتیقه بر روی یک دیوار خالی بسیار چشم‌نواز است و فضایی خاص ایجاد می‌کند.

نصب یک آینه تک درون یک قاب زیبا، مانند قاب‌های فلزی با طرح آفتابگردان یا الگوی کاشی کاری رنگی، قدرت مقاومت چشم را کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید با آویزان کردن یک آینه مکمل روی یکی از دیوارهای خالی اتاق، جذابیت زیبایی‌شناسی فضا را با ایجاد یک نقطه کانونی خاص افزایش دهید.

برای ایجاد جلوه بیشتر کافی است که جلو قاب آینه، دو شمعدان تزئینی یا یک گلدان کریستال حاوی گل‌های رنگی قرار دهید.

دکوراسیوت داخلی با مبل تیره و آجر دکوراتیو سفید آتریسا
چیدمان بشقاب های دیواری و آجر دکوراتیو سفید آتریسا
دیوار دکوراتیو آجری در طراحی داخلی منزل با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
طراحی راه پله خانه با آجر نما سفید دکوراتیو
طراحی نمای داخلی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
ستون آجری با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
تزئین دیوار با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
ستون آجری با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
طراحی دوار اتاق نشیمن با پنجره های بزرگ با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
نمای آجری با آجر دکوراتیو سفید آتریسا در سالن پذیرایی
آجر نما سفید دکوراتیو برای دیزاین پشت تلویزیون
آچرنما دکوراتیو سفید در دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی با آجرنما دکوراتیو سفید

قبل از اجرا، بعد از اجرا

آجر دکوراتیو سفید آتریسا

ویدئو : آجر دکوراتیو سفید آتریسا

استفاده آجر دکوراتیو سفید آتریسا برای دیوار پشت تلویزیون

تلویزیونها امروزه سبک و نازکتر شده اند و در بیشتر منازل از تلویزیونهای بزرگ LCD و LED استفاده می شود از این رو تلویزیون کاملا در معرض دید قرار داشته  و نقطه کانونی در هر خانه ای محسوب می شود .

بهمین دلیل بهتر است دیوار پشت تلویزیون به زیباترین شکل ممکن تزیین شود. در ادامه ایده هایی برای تزیین پشت تلویزیون را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده آنها نهایت لذت را ببرید.

دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو

دیواری که تلویزیون بر روی  آن قرار می گیرد معمولا بزرگ ترین و بلندترین دیوار سالن پذیرایی است بنابراین طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد.

برای تزیین دیوار پشت تلویزیون ایده ها و روش های زیادی وجود دارد.

نمای آجری پشت تلویزیون با آجر نما سفید دکوراتیو

برای تزیین دیوار پشت تلویزیون می توانید از آجر دکوراتیو سفید، استفاده کنید که این مدل تزیین برای خانه ها با دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن مناسب است توجه داشته باشید که استفاده از آجر دکوراتیو برای دیوارپشت تلویزیون به فضای سالن پذیرایی صمیمت و گرما می بخشد

دیوار پشت تلویزیون بخش خاصی از اتاق نشیمن است که نسبت به سایر دیوارهای موجود در آن فضا، تزئینات بیشتری به آن اختصاص داده می شود.

برای تزیین دیوارآجری پشت تلویزیون استفاده از قاب عکس و یا تابلوهایی که به صورت متقارن روی دیوار نصب شده اند برای خانه های کوچک آپارتمانی مناسب و ایده آل است و در عین زیبایی نیازمند صرف هزینه کمی است.

روش دیگر برای تزیین دیوار آجری پشت تلویزیون استفاده از یک کنسول با قفسه ها و کمد است که در این مدل تزیین اغلب وسط کنسول تو رفتگی برای نصب تلویزیون وجود دارد و اطراف تلویزیون نیز قفسه هایی نصب می شود که شما می توانید از این قفسه ها برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری استفاده کنید و در قسمت پایینی کنسول نیز فضایی برای قرار دادن وسایل پخش کننده در نظر گرفته می شود.

 

 برخی از کنسول ها به صورت سرتاسری برای دیوار پشت تلویزیون طراحی می شوند که این مدل کنسول ها کم هزینه تر هستند و برای خانه های آپارتمانی کوچک می توانند انتخابی مناسب باشند

برای تزیین کردن دیوارآجری پشت تلویزیون همچنین می توانید از شلف دیواری و یا قفسه های دیواری استفاده کنید و وسایل تزیینی و دکوری شیک و جذابی را در قفسه ها و یا شلف قرار دهید.tv

طراحی و دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
دیزاین دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو آتریسا
آجر دکوراتیو سفید: اضافه کردن زیبایی و شکوه به دکوراسیون داخلی
دیزاین دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
دیزاین دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو سفید آتریسا

استفاده آجر دکوراتیو سفید آتریسا برای آشپزخانه

برای آشپزخانه ، طراحی سنتی چشم انداز داخلی توجه کارشناسان مدرن داخلی را به خود جلب کرده است. ضمن آرامش بخشیدن به محیط ، جذابیت بیشتری به محیط می بخشد.

  • افزودن دیوار آجری با آجر سفید باعث ایجاد جلوه و زیبایی  بیشتری در نما می شود.
  • برای جلوه و زیبایی  بیشتر ، می توانید پیشخوان سفید و سنگ مرمر را در مقابل آن قرار دهید.
  • یک سینک استیل ضد زنگ ظاهر را مدرن تر می کند.

با این وجود می توانید از دیوار آجری سفید برای نگه داشتن ادویه جات و گیاهان تازه استفاده کنید تا جلوه ای طبیعی تر و سنتی به دیوار بدهد. به جای خالی گذاشتن آن، یک تصویر رنگارنگ اضافه کنید که جلوه خاصی به ظاهر می بخشد.

دیزاین داخلی آشپزخانه با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر نما بین کابینتی برای آشپزخانه با آجر نما دکوراتیو سفید
دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه با آجر سفید آتریسا
طراحی-و-دکوراسیون-آشپزخانه-با-آجر-دکوراتیو -سفید-آتریسا-14020810 (1)
طراحی-و-دکوراسیون-آشپزخانه-با-آجر-دکوراتیو -سفید-آتریسا-14020810 (1)

دیزاین آشپزخانه با آجر دکوراتیو آتریسا

استفاده از آجرنما سفید در آشپزخانه
طراحی و دیزاین داخلی آشپزخانه با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
طراحی و دیزاین داخلی آشپزخانه با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
دکوراسیون و دیزاین داخلی آشپزخانه با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
طراحی و دیزاین داخلی آشپزخانه با آجر دکوراتیو سفید آتریسا
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با آجر سفید آتریسا

یک نکته:

برای ایجاد یک آشپزخانه / منطقه ناهار خوری، منطقه آشپزخانه را باز کنید

اگر آشپزخانه کوچکی دارید که از محل زندگی شما جدا شده است، آن را باز کنید. این یک راه عالی برای گسترش آشپزخانه و مدرن کردن خانه شما است. یک روزنه بزرگ در دیوار بین فضای نشیمن و آشپزخانه خود ایجاد کنید یا به طور کلی دیوار را خراب کنید. قبل از شروع کار حتما با یک پیمانکار معتبر مشورت کنید. هنگامی که دهانه را ایجاد کردید، صفحه پیشخوان را در سمت اتاق گسترش دهید تا یک شبه جزیره ایجاد کنید. سپس، مقداری صندلی اضافه کنید تا آن را به مکانی جذاب و سرگرم کننده برای وقت گذرانی تبدیل کنید.

طراحی-و-دکوراسیون-آشپزخانه-با-آجر-دکوراتیو -سفید-آتریسا-14020810 (1)

استفاده از آجر سفید برای دیوار بین کابینتی

استفاده از آجر نما داخلی سفید یا آجر تزئینی سفید برای دیوار بین کابینتی باعث ایجاد نمای بسیار مناسبی در آشپزخانه می شود.

استفاده از آجر سفید دکوراتیو برای دیوار بین کابینتی و حتی سایر دیوارها انتخاب مناسبی بوده و در طراحی مدرن نیز کاربرد دارد. استفاده از این آجر نما باعث ایجاد فضایی سرزنده در آشپزخانه می شود. هم چنین استفاده از آن امکان استفاده از انواع رنگ ها در آشپزخانه را برای شما فراهم می کند.

 استفاده از آجردکوراتیو سفید باعث ایجاد فضای شیک در آشپزخانه می شود و با وجود سادگی تغییر آشکاری در آشپزخانه ایجاد می کند.

نمای آجری با آجر دکوراتیو سفید آتریسا در آشپزخانه

شما می توانید از آجر نما سفید رنگ برای تمامی دیوارها نیز استفاده نمایید. در کنار استفاده از این آجر نما  به دنبال اجرای یک روش نورپردازی مناسب نیز باشید.

اگر فضای آشپزخانه به گونه ای است که نور طبیعی به داخل آشپزخانه می تابد، استفاده از آجرتزیینی سفید رنگ نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند.

استفاده از این آجرنماها برای طراحی آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب می باشد. چرا که باعث بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود.

نمای آجری با آجر دکوراتیو سفید آتریسا در آشپزخانه

استفاده از آجر دکوراتیو سفید آتریسا برای دیوار راه پله ها

بعضی اوقات در طراحی دکوراسیون خانه ها ، دیوار کنار پله هابه طور کامل از یاد رفته و هیچ کار هنری بر روی آن صورت نمی گیرد.

اگر طراحی راه پله به خوبی انجام شود، تاثیر بسزایی بر طراحی داخلی خانه خواهد گذاشت.

آجر دکوراتیو راه پله

در منازل ویلایی، آپارتمان های دوبلکس و پنت هاوس ها، راه پله بخشی بسیار مهم در ساختار خانه است و معمولا در اتاق نشیمن برای اتصال به اتاق های طبقه بالا و یا مکان دیگری از خانه طراحی می شوند.

در حال حاضر ایده های متعددی برای طراحی دیوار کنار پله ها توسط طراحان ارائه می شود که اجرای آنها دکوراسیون کل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. 

آجر دکوراتیو راه پله

شما می توانید با استفاده از آجر دکوراتیو از خود دیوار یک اثری هنری پدید آورید. دیوار پلکان با آجر دکوراتیو می تواند شاد و با طراوت شود. . استفاده از آجر دکوراتیو سفید،  زیبایی بی نظیری برای دیوار ایجاد می کند و جلوه خانه را دگرگون می کند.

استفاده از آجر دکوراتیو  عنوان یکی از ایده های طراحی پلکان به سرعت توجه همگان را به خود جلب کرده، زیرا آجر دکوراتیو  تضادی بصری و هندسی به دیوارهای پلکان می بخشد.

حواستان باشد تمام تزئینات و مبلمانی که در خانه دارید در هنگام انتخاب رنگ آجر دکوراتیو برای دیوار در نظر بگیرید زیرا بر نمای دکوراسیون اثرگذار هستند.

طراحی راه پله خانه با آجر نما سفید دکوراتیو

آجر دکوراتیو یکی از بهترین راه های تزئین دیوار محسوب می شود زیرا به طور قطع و در حین حال محسوس، به خانه جذابیت می بخشد.

شما می توانید با آویزان کردن اشیاء شخصی استایل بهتری به دیوارهای پلکان خود ببخشید. همچنین می توانید بر روی دیوار پلکان تعدادی وسایل قدیمی به فاصله ی ۴ یا ۵ پله قرار دهید.

آجر دکوراتیو راه پله
آجر دکوراتیو راه پله
طراحی راه پله خانه با آجر نما سفید دکوراتیو
آجر دکوراتیو راه پله
آجر دکوراتیو راه پله
طراحی راه پله با آجر سفید دکوراتیو آتریسا

استفاده از آجر دکوراتیو سفید در اتاق خواب

چنانچه دکور اتاق خواب برای شما بسیار مهم است، می توانید در اتاق خواب خود از متریال اجر در دیوار استفاده نمایید. این امر سبب گرم تر شدن فضا خواهد شد.

استفاده از چوب در کنار آجر نیز، یکی دیگر از گزینه هاست که در این اتاق خواب هم نشینی آجر و چوب را مشاهده می نمایید.

برای داشتن یک اتاق خواب شیک و مدرن، نیازی به استفاده از عناصر گران قیمت ندارید. بلکه یک قفسه ی ساده با دکوری هایی که مطابق سلیقه ی شماست به همراه چیدمان خوب می تواند این کار را برای شما انجام دهد. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا اتاق خواب خود را مدرن و زیبا نمایید.

اتاق خواب مکانی است که شما باید از آن احساس آرامش را دریافت کنید و رنگ سفید خاصیت آرامش‌بخشی دارد. اما این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که بهتر است این اتاق با شخصیت درونی شما هم انطباق داشته باشد.

رنگ سفید را در اتاق خواب با طراحی‌های چوبی ترکیب کنید تا فضایی کلاسیک شکل گیرید. اگر هم به دنبال ایجاد فضایی مدرن هستید یک سرویس خواب کلاسیک سفید رنگ محیط اتاق خواب شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

اگر اتاق خواب شما دارای نور کمی است با یک پرده سفید رنگ، روشنایی آن را بیشتر کنید و یا اینکه اگر دوست دارید تا این اتاق نور کمتری داشته باشد از رنگ‌های تیره‌تری استفاده نمایید.

آجر دکوراتیو سفید آتریسا در اتاق خواب

آجر دکوراتیو آتریسا – آجر دکوراتیو -آجرسفید – آجر دکوراتیو سفیدآجر دکوراتیو سفید آتریسا – آجرسفید دکوراتیو – آجر آنتیکآجر هلندیآجر هلندی سفیدآجر آنتیک سفید – آجر سفید در آشپزخانه – آجر دکوراتیو در آشپزخانه – آجر دکوراتیو سفید در آشپزخانه – آجر دکوراتیو مشکی – آجر دکوراتیو آتریسا – آجر دکوراتیو دیوار پشت تلویزیون -آجر دکوراتیو اتاق نشیمن – آجر دکوراتیو اتاق خواب- آجر تزیینی آتریسا – آجر نما دکوراتیو – آجر دکوراتیو برای فضای داخلی – آجر دکوراتیو رنگی – آجر دکوراتیو فضای داخلی – دیزاین داخلی با آجر دکوراتیو – دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو آتریسا – طراحی داخلی با آجر دکوراتیو – دیزاین منزل با آجر دکوراتیو آتریسا- طراحی داخلی با آجر دکوراتیو

نوع محصولآجر دکوراتیو
کد محصولbh10
سایز محصول :
طول : 20 سانتی متر
عرض : 6.5 سانتی متر
ضخامت : 5. ± 1.5سانتی متر
درساخت این محصول از بتن سبکدانه لیکا استفاده می شود.
رنگ محصولسفید
تعداد در متر مربع (با یکسانت بند)64 قطعه

آجر دکوراتیو سفید دارای تنوع شکل و طرح می باشند .در هر بسته رنگ آجرها یکسان ولی قالب آجرها دارای بیش از ۲۵ طرح مختلف می باشد که این ویژگی جلوه خاص و زیبایی هنگام اجرا به نمای اتاقها  ومنازلتان می دهد. علاوه بر این  برای دستیابی به تنوع بیشتر شما می توانید هر کد و رنگ را به دلخواه بصورت ترکیبی با کد و رنگهای دیگر آجرهای دکوراتیو بکار ببرید.

– همچنین پودرهای بند کشی که هنگام اجرا بین آجر دکوراتیو سفید کار می رود دارای تنوع در رنگ می باشد که این مورد نیز شما را در دستیابی به نمای دلخواه اتاقها  و منازلتان یاری می کند.

– درساخت این محصول از بتن سبکدانه لیکا  استفاده میشود

– شما می توانید از آجرهای دکوراتیو در نمای داخلی و بیرون ساختمان های خود ودر شرایط آ ب وهوایی مختلف استفاده نمایید.

آجرهای دکوراتیو از ویژگی مقاوم بودن و کارپذیری فیزیکی برخوردارند. در نتیجه عملیات برش، سوراخ کاری بر روی این محصولات به راحتی انجام میشود.

آجرهای دکوراتیو به آسانی با فرز بریده میشوند که این ویژگی باعث کاهش ضایعات محصول  به میزان چشمگیری می شود.

–  وزن کم محصولات به دلیل استفاده از سبک دانه های لیکا:

به دلیل وزن کم آجرهای دکوراتیو (که در نتیجه استفاده از سبک دانه های لیکا می باشد) و سهولت کاربا این محصولات  ، هزینه و زمان اجرا کاهش مییابد و حمل  و نقل آسان میگردد. سبکی این محصولات نقش مؤثری در کاهش  وزن ساختمان دارند.

– در ساخت آجرهای دکوراتیو بتن سبکدانه لیکا  استفاده میشود

محصولات ساخته شده از بتن لیکا، عایق حرارتی و صوتی مناسبی را برای دیوارها ایجاد  می نمایند .

آزمایش مقاومت آجر دکوراتیو در برابر سرما و گرما و رطوبت

برای استفاده از زیبایی خارق العاده آجر دکوراتیو سفید راهکارهای زیادی برای طراحی دکوراسیون منزل با آجر دکوراتیو سفید پیش روی شماست بی نهایت گزینه و افکت در اختیار شماست. وجود یک دیوار سفید آجری می تواند هر فضایی را بزرگ و دلباز نشان بدهد، یا اینکه تضاد جالبی بین روشن و تیره ایجاد کند. بیایید نگاه دقیق تری به این گزینه ها بیاندازیم!

دیوار آجری سفید می تواند به راحتی در هر فضای خاکی و رمانتیکی ادغام شود، از فضای مدرن-روستایی گرفته تا یک فضای شیک و کهنه نما.

این دیوارها همچنین پس زمینه ای عالی برای وسایل دکوری رنگی و گل و گیاه محسوب می شوند.

دیوار آجری با آجر دکوراتیو سفید یک پس زمینه بی نظیر است. طراحی دکوراسیون منزل با آجر دکوراتیو سفید به علاوه گل و گیاه تازه، یعنی یک طراحی دکوراسیون بی نظیر.

اگر با مشکل کوچک بودن خانه مواجه هستید، از آجر دکوراتیو سفید استفاده کنید. آجر دکوراتیو سفید می تواند فضا را بزرگ تر نشان دهد.

دلباز و پرنور
حال می پردازیم  به افکت هایی که دیوارهای با  آجر دکوراتیو سفید در محیط ایجاد می کنند. از فضاهای دلباز و روشن شروع می کنیم. برای روشن تر کردن یک اتاق، باید از وسایل سفید بیشتری استفاده کنید. یکی از بهترین ترکیباتی که به شما توصیه می کنیم، قرار دادن یک میز غذاخوری سفید درمقابل یک دیواری آجری سفید، و نصب یک چراغ سقفی سفید در بالای میز است.

اگر در طراحی خانه شما مواد دیگری مثل چوب هم به کار رفته، یک دیواری آجری سفید می تواند تنها نقطه روشن و سفید خانه باشد. به علاوه این دیوارها به آثار هنری جلوه بیشتری می دهند.

تضاد شدید
و سرانجام می رسیم به خانه هایی که از دیوار سفید، به عنوان ابزاری برای ایجاد تضاد استفاده می کنند. اگر یک پس زمینه سفید داشته باشید، رنگ های غلیظ مانند طوسی و قهوه ای می توانند عمق زیادی به فضا بدهند. برای ایجاد، تضاد بالا بین  رنگ های تیره و روشن اجزای خانه ,دیوار آجری سفید بهترین گزینه است.

با به بکار بردن رنگ سفید در اتاق های کوچک یا کم نور، ستون ها و سقف می توان فضا را بسیار بزرگ تر و روشن تر نشان داد. یک رنگ نشان دادن همه چیز تا حدی خطای دید ایجاد کرده و به چشم این اجازه را می دهد تا اتاق را بزرگ تر از آنچه هست ببیند

- چگونه از آجر های نما (دکوراتیو , آنتیک و …) برای زیبا سازی نمای قسمتهای مختلف خانه های مان استفاده کنیم؟

- آیا نیاز به توضیحات و اطلاعات بیشتر دارید؟ لطفا تماس بگیرید.>

اینستاگرام آجر آتریسا
از اینستاگرام آجر آتریسا بازدید کنید

نظر کارشناس

مشخصات : حسن خوش روش – مدیر فروش

فوق لیسانس مدیریت و بازاریابی

===========================

دیوار آجری سفید بسیار شیک و لذت بخشه، چه در اتاق خواب، چه اتاق نشیمن و یا هر فضای دیگه .بکارگیری آجر نما سفید دکوراسیون های زیبا و بی نظیری رو بوجود میاره . ولی سئوالی که به ذهن می رسه اینه  که آیا فقط در  بخشی از دیوار از اون  استفاده کنیم یادر کل دیوارها؟ شما همیشه می تونید با توجه به نوع دکوراسیون مد نظرتون ، همچنین سلیقه و میل خودتون  در تمام دیوارها ، یک دیوار و یا حتی بخشی از یک دیوار از نمای آجری سفید استفاده کنید و تمام دکور داخلی را در اطراف اونا ایجاد کنید .

مناسبترین دیوار برای استفاده از آجر دکوراتیو سفید  در خونه های امروزی، دیوار پشت تلویزیونه، چرا که این دیوار به عنوان نقطه ی کانونی دکوراسیون خانه های امروزی محسوب می شه، اما گزینه های دیگه مثل دیوار فضای غذاخوری و یا دیوار پشت شومینه هم می تونه برای استفاده از آجر دکوراتیو سفید یا آجر تزِئینی  سفید مناسب باشه.

می تونید نمونه های اجرایی هر کدوم رو داخل عکسهای کارهای  اجرایی مون مشاهده کنید . از اونا ایده بگیرید و به دلحواه خودتون طراحی کنید.

نظرات مشتریان
.
.
product image
رتبه بندی
4 based on 6 votes
نام برند:
آجر آتریسا
نام محصول:
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
قیمت هر متر مربع:
تومان 370000
وضعیت موجودی:
Available in Stock

8 دیدگاه در “آجر دکوراتیو سفید

    • 2022-08-09 در 4:18 ق.ظ
      Permalink

      سلام . هر بسته حدود ۱۸ کیلوگرم.
      ۶۴ قالب آجر کد در چهار ردیف ۱۶ تایی درون کارتن قرار دارند

      پاسخ دادن
  • 2020-02-27 در 4:26 ب.ظ
    Permalink

    رنگ سفید جز دسته رنگ‌هایی است که هیچگاه خسته کننده و یا تکراری نمی‌شود و از مد نیز نمی‌افتد از این رو استفاده از چنین رنگی در دکوراسیون داخلی کار بسیار هوشمندانه‌ای است. نوعی دیوار آجری وجود دارد که تمام سفید است و می‌تواند حس بسیار خوب و خاصی در فضا ایجاد کند. اگر جز دسته افرادی هستید که خاص بودن را دوست دارید و می‌خواهید یک تغییر منحصر به فرد در فضای خانه یا محیط کار خود ایجاد کنید به شما پیشنهاد می‌أهیم حتما از دیوار آجری استفاده کنید. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با دیار آجری سفید ست کنید، رنگ آبی و خاکستری است اما با این حال سفید با هر رنگ دیگری می‌تواند همخوانی داشته باشد و فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهد.

    پاسخ دادن
    • 2020-04-22 در 4:37 ب.ظ
      Permalink

      سلام میبخشید این مدل اجر  نیاز ب بند کشیی داره ؟

      پاسخ دادن
      • 2020-04-23 در 5:48 ق.ظ
        Permalink

        سلام و عرض ادب
        ضمن تشکر از تماس شما باید عرض کنم که می تونید بدون بندکشی هم اجرا کنید ولی با بندکشی زیباتره و در اکثر موارد با بند کار میشه. تا بافت آجر کامل نمایش داده بشه.
        اگر با بند اجرا بشه ۶۴ قالب آجر ولی بدون بند ۷۷ قالب برای پوشش یک متر مربع نیاز هست (البته دیگه نیاز به اسپیسر یا صلیب و پودر بندکشی نیست ولی به تعداد آجرها اضافه میشه).

        پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *