دیوار پشت تلویزیون

5/5 - (1 امتیاز)

تلویزیون را در کدام قسمت اتاق نشیمن قرار دهیم؟

این نکات را بخوانید تا در هنگام نصب تلویزیون در اتاق نشیمن ، درمورد موضوعات مربوط به ترکیب فضا ، سبک و راحتی صحبت کنید

تلویزیون بخشی جدایی ناپذیر از اتاق نشیمن در اکثر خانوارها است. خوشبختانه  تلویزیون های نسل فعلی مانند نسل قدیمی خود ناخوشایند نیستند. اما ، در حالی که تلویزیونهای جدید به اندازه کافی مناسب برای قرار دادن در اتاق اصلی خانه شما هستند ، پیدا کردن راه صحیح انجام آن بدون آسیب به دکوراسیون و زیبایی داخلی اتاق نشیمن شما می تواند یک چالش باشد.
در اینجا چند ایده برای تماشای تلویزیون در فضایی راحت و شیک ارائه شده است.

مساحت و متراژ اتاق نشیمن را در نظر بگیرید

قبل از خرید تلویزیون  ، ابعاد اتاق نشیمن و ابعاد دیوارهای آن را اندازه بگیرید. شما نمی خواهید یک تلویزیون صفحه تخت ۵۶ اینچی را بخرید و بعد بفهمید که  آن اندازه  بزرگ است که بتواند روی دیواری که برای آن تعیین کرده اید ، جا بگیرد. یا دریابید که نمی توانید به اندازه کافی مسافت مشاهده را مدیریت کنید.

نکته: این اندازه گیری ها را با اندازه تلویزیون مطابقت دهید – نه اندازه صفحه نمایش بلکه ابعاد کلی آن. همه تلویزیون های ۵۶ اینچی (یا هر اندازه دیگر) با طول و عرض یکسان نیستند.

۳۰ ایده اتاق تلویزیون برای خانه های کوچک

در خانه های مدرن ، جایی که فضا کم است یا وقتی یک آپارتمان از پیش تعیین شده است ، همیشه فضای کافی برای یک منطقه جداگانه برای یک اتاق تلویزیون وجود ندارد. با این حال ، هر خانه باید یک فضای کوچک یا گوشه ای برای تلویزیون داشته باشد ، زیرا این مکان جایی است که خانواده برای پیوند و معاشرت جمع می شوند.

به این ۳۰ طراحی حرفه ای از اتاق های تلویزیون کوچک نگاهی بیندازید  تا چند ایده در مورد نحوه گنجاندن یکی از آنها در خانه خود به دست آورید.

۱٫ استفاده از پارچه

برای ایجاد یک محیط گرم در منطقه تلویزیون ، پارچه را می توان برای بافت معرفی کرد. فرش های مخملی نرم را روی زمین ، پرده های محکم و کوسن های راحت قرار دهید تا گوشه ای دنج برای دیدن تلویزیون ایجاد کنید.

۲٫ از گوشه ای استفاده کنید

اگر فضای کافی برای یک اتاق تلویزیون مجزا وجود ندارد ، آن را در گوشه یک اتاق نشیمن قرار دهید. فضای بین دیوار و صندلی را تنظیم کنید و مبلمان و فرش را طوری تنظیم کنید که از فضای اصلی زندگی متفاوت به نظر برسد.

۳٫ روشنایی را کنترل کنید

از نورپردازی برای کنترل خلق و خوی در فضای تلویزیون استفاده کنید تا یک گوشه دنج ایجاد کنید که در آن بتوانید استراحت کنید و نمایش های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

۴- جداسازی رنگ

یک گزینه دیگر ایجاد محیطی پر جنب و جوش در گوشه ای کوچک برای تماشای تلویزیون است با استفاده از رنگ های روشن که در تضاد با بقیه مناطق نشیمن است برای دادن  هویت متمایز به فضای تلویزیون .

۵- کابینت هوشمندانه

یک کابینت داخلی در امتداد دیواره گوشه ای تهیه کنید که شرایطی برای نصب تلویزیون در ارتفاع مشاهده و همچنین فضای ذخیره سازی و قفسه های نمایش لوازم جانبی دکوراسیون دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *