استفاده از آجر نما در آشپزخانه

4.8/5 - (6 امتیاز)

تبدیل آشپزخانه به فضایی خیره کننده و  دلپذیر با استفاده از آجر نما

atrisabrick.com -آجرنما از قبیل آجر دکوراتیو، آجر آنتیک، آجر هلندی  به عنوان یک عنصر تزئینی در هر اتاق قابل استفاده است وبا استفاده از آنها  بهترین نماها در آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن ظاهر خواهند شد. با توجه به خصوصیاتی که  آجر نما دارد اعم از عایق صوتی ، عایق حرارتی، زیبایی و ماندگاری آن  می توانیم بگوییم که این یک مصالح ساختمانی ضروری برای ساخت دیوارها ، اعم از خارجی و داخلی است. 

دیوارهای  آجری  بسیار مرسوم ، مد روز و  بسیار جذاب هستند و با هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند و به نما داخلی منزل  شما جلوه و زیبایی خاصی می بخشد.یک دیوارآجری در آشپزخانه می تواند شگفت انگیز به نظر برسد و شخصیت را به فضا بیاورد.با استفاده از یک دیوار آجری ، بافتی که دیوار  اتاق را می پوشاند ، فضای صمیمی تری ایجاد کنید. یک دیوار آجری داخلی یک ویژگی معماری با دوام و جذاب است که برای همیشه ماندگار می شود .اضافه کردن یک آجر نما مناسب اعم از آجر دکوراتیو، آجر هلندی، آجر آنتیک، …..  به آشپزخانه و ایجاد دیوارهای برجسته روشی برای افزودن  زیبایی به طراحی داخلی و ایجاد سبک جدید و نفیس و منحصر به فرد می باشدیک دیوار آجری در آشپزخانه یکی از محبوب ترین ایده ها است .در اینجا چند  مورد از بهترین ایده های دیوارهای آجری  برای آشپزخانه خانه شما آورده شده است. استفاده از مواد طبیعی در طراحی داخلی یک روند مرسوم است و دیوارهای آجری می توانند جلوه چشمگیری داشته باشند.

دیوارهای آجری عنصر چشمگیر و مؤثر داخلی است و فضایی دلپذیر و گرم را در خانه ایجاد می کند. آنها می توانند جلوه ای روستایی یا مدرن به کل فضایی که در آن اجرا شده اند بدهند.  آشپزخانه بهترین مکان برای اضافه کردن دیوار آجری است .  نمای آجری باعث می شود تمام ظاهر آشپزخانه شما تغییر کند. اگر تصوری ندارید که نمای آجری در آشپزخانه چگونه به نظر می رسد ، نمونه کارهای ما را مشاهده  کنید

.از ما ایده بگیرید و به دلخواه خودتان طراحی کنید

منبع: http://www.architectureartdesigns.com/

آجر دکوراتیو آتریسا کد 265
آجر دکوراتیو آتریسا کد 265
آجر دکوراتیو آتریسا
آجر دکوراتیو آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو کد 265
آجر دکوراتیو آتریسا کد 265
آجر دکوراتیو آتریسا کد 265
آجر دکوراتیو آتریسا کد 265
آجر دکوراتیو آتریسا سفید
آجر دکوراتیو آتریسا سفید
آجر آنتیک نسوز آتریسا
آجر آنتیک نسوز آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا
آجر دکوراتیو سفید آتریسا

اگر سوالی دارید از ما بپرسید

پیش از خرید هر کدام از محصولات ما ، می توانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

  • تلفن : ۷۷۸۸۲۸۸۴  و ۷۷۸۷۵۳۲۶ – ۰۲۱
  • موبایل: ۰۹۱۲۶۲۲۶۷۹۲  – ۰۹۱۲۵۵۷۴۶۷۵
  • واتساپ و تلگرام : ۰۹۱۲۶۲۲۶۷۹۲    ۰۹۱۲۵۵۷۴۶۷۵
  • ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اینستاگرام آجر آتریسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *